Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Rat

Rat


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 1,2 jaar
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyma sep 23, 2013 7:35 pm


Spoiler:

Hoewel ik Cerridwen/span> een hele mooie naam vind, neem ik aan dat het een foutje is die gefixt moet worden? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 8 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyma sep 23, 2013 10:44 pm

Klopt, die heeft Ayelinn zelf ook al gespot. Zal zo proberen te fixen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydi sep 24, 2013 3:42 am

Moet ik eigenlijk nog ergens posten? Friggin rainbow shee 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hircine

Random kletstopic - Pagina 8 2ngtqhw
Hircine


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Forever not your concern
Remission: Chosen

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydi sep 24, 2013 9:41 am

En toen schoot Mider's topic ineens op? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Random kletstopic - Pagina 8 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydi sep 24, 2013 10:44 am

FFFF ik helemaal stressen want ik was m'n 30STM kaartje kwijt tussen m'n 100en stapels papier. In m'n moeder dr mail gekeken of ze die mail nog had, heeft ze alles weggeflikkerd. Kak! Toen Gegoogled wat je moet doen bij een kwijtgeraakt ticket, toen op haar Livenation account ingebroken (ze heeft overal hetzelfde wachtwoord huehue) en ja hoor, ik heb de PDF weer terug. Good guy Livenation =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Zashu

Zashu


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Shits and giggles
Remission: Wrong

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydi sep 24, 2013 11:16 pm

Taaha, ouders hebben overal hetzelfde wachtwoord voor o3o´
En dan nog van die simpele ook.

Misschien spoedig maar weer eens een topic neersmijten met Zashu of in een open topic binnensluipen hier als ik tijd heb, ooit op een mooie dag c:
Hoort het trouwens zo dat als je inlogt of de pagina refreshed je automatisch in de chat wordt geslingerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com
Rat

Rat


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 1,2 jaar
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptywo sep 25, 2013 1:36 am

Jep. Dat hoort zo. xD

Mijn vader heeft overigens juist overal een ander wachtwoord. En dan mij dwingen om dat ook te doen. Ffuuu. Nou, ik laat hem maar lekker zeiken, als ik graag wil dat mensen op al mijn accounts kunnen inbreken dan is dat mijn eigen probleem. o3o

Also, ik moet bij Zashu's onderschrift steeds aan dat liedje van What Does The Fox Say denken ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jareth

Jareth


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 25
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydo sep 26, 2013 1:56 am

JOYCE! IK BEFEEL JE TE POSTEN BIJ SEPTIC HEART Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil 
https://perished.actieforum.com/t343-septic-heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Eturo

Eturo


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 7 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydo sep 26, 2013 4:23 am

Ik moet nog steeds een topic maken. x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 8 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydo sep 26, 2013 11:22 am

Pfft wat een poepweek. En dan morgen een lange dag, ugh ;-; Tot het 9e uur (half 5) Whyy god whyy. Ik wil op een vrijdagmiddag zoveel doen. M'n caviahok meurt en ook de terra's van de baby wimpergekko's en baby flappentakjes moeten schoon en ughh ik ga dood /sterft ter plekke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Juvé

Random kletstopic - Pagina 8 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydo sep 26, 2013 7:29 pm

Lieverd, niet zeuren hoor.
Ik zit vandaag tot vijf uur en daarnaast ook nog eens in Amsterdam dus het duurt extra lang voordat ik thuis ben. En ik ben lekker opgestaan met hoofdpijn Mad 
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptydo sep 26, 2013 11:15 pm

Ik mag zeuren, je weet niet wat voor een kutweek we hebben gehad. Weken eigenlijk ;-; School verneukt het weer eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juvé

Random kletstopic - Pagina 8 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 2:08 am

Same here.
Ik heb al dagen hoofdpijn.

En jeej, eindelijk weer werkende wifi op school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 3 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 2:18 am

Ik vond deze week ook echt zwaar kut. Maar partyhardy...
TGIF! la! 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelen.actieforum.com
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 3:14 am

Whahaha achievement: crying in class is behaald. 2 keer xD Nee ik ben niet depressief, ik leg het thuis wel uit want deze mobiel typt kut xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 3 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 3:30 am

U make me curious.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelen.actieforum.com
Eturo

Eturo


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 7 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 4:26 am

Gister ging het brandalarm af op school. x'3
Er was 1 kapot, en die liet het bij de hele school af gaan. We hoefde niet te evacueren, maar ja nogsteeds heel grappig. Ik had daarna wel koppijn want ik zat naast het alarm. En het maakt een enorm irritant geluid. D;
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 6:19 am

Anuri schreef:
Whahaha achievement: crying in class is behaald. 2 keer xD Nee ik ben niet depressief, ik leg het thuis wel uit want deze mobiel typt kut xD
What happened?
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 8 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 6:54 am

Wel, we hadden al een beetje een baaldag. Toen kregen we welzijnles en het was best kut allemaal, het onderwerp dan. Elke keer met beelden van internet over allemaal beesten die doodgingen en aangevreten werden tijdens vervoer, 2 dagen lang zonder water (varkens), over rasgebonden afwijkingen en mensen die hun beesten verminken zoals de oren afknippen en rechtop zetten bij een dobermann en het met brandend spul insmeren van benen van paarden zodat ze ze heel hoog optilden van de pijn zodat ze mooi gingen lopen, en op het einde over euthanasie en doden van dieren (beelden van super zielig kijkende doggies die ingeslapen werden en in 3 seconden wegzakten ;-; ) Wel ja ik heb een beetje een trauma aan euthanasie want op de middelbare school op stage bij de kinderboerderij dwong die stagebegeleidster mij om te kijken naar hoe m'n favoriete geit werd ingeslapen, nou ze spoten het in en dat arme beest zakte echt meteen door z'n poten en klapte tegen de grond ;-; En dat vertelde ik dus tijdens de les aan mevrouw Gerrits maar toen barstte ik ik huilen uit want ik had m'n tranen al ingehouden bij die honden XDD

En dat 2e ging over iemand anders, niet over mij. Toen stonden we met meerdere mensen te janken, maar da's iets te persoonlijk o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Agalloch

Agalloch


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 7
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 7:26 am

En toen was het mijn beurt om de feels te krijgen, ;-;
Serieus, hoe kunnen mensen zo monsterlijk zijn tegen dieren? Zo hoop ik stiekem dat er een werkelijke apocalypse komt en liek 2/3 van de mensheid omkomt, de assholes. :C
Sterkte met alle andere bullshit, gurl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 7:42 am

AAAAAWH! Wat zielig! Ik zie het ook helemaal voor me, al die gruwelijke beelden :S dat mensen zulke dingen kunnen doen he! terrible! Ohnoes 

aan de andere kant.. het zijn mensen dus wat moet je echt anders verwachten van zo'n kapot stomme uitvinding! Ik zou het echt niet erg vinden als de halve wereld nu verging XD

:'( ik huil nu met je mee hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 8 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 8:23 am

Het was misselijkmakend, het deed me de meeste tijd alleen vrij weinig want ik heb wel erger gezien, zoals koeien die in een halal slachthuis een mes door hun keel kregen maar niet door de nek waardoor ze levend dood bloedden en nog gingen rennen over de grond terwijl hun hoofd er dus bijna af lag x) Jam. Of vossen die levend gevild werden en dan zag je die dus nog levende vossen zonder huid en haar, alleen zo'n schedel met oogjes erin en wat vlees erop, en dan keken ze nog om zich heen van 'wai?' Pfft. Nu moet ik mijn netvlies weer gaan wassen.

En idd. I ain't even religious, but gawd, pls maek the apocalyps happen.
Regards, kimz.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 8:36 am

fuuu D> de biohazard bij out of game blijft maar oplichten terwijl er niks geplaatst is XD verwarrend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 8 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 8:51 am

Hmm, really? Bij mij werken ze nu zoals ze horen te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Red

Red


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 3 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Emptyvr sep 27, 2013 10:03 am

Ach... Sterkte.

Wel precies de reden dat ik geen vlees eet. Ik bedoel, de manier waarop varkens (uit Nederland) naar Italië worden vervoerd alleen maar om daar geslacht te worden zodat het "Parmaham" kan heten. Elke keer als ik naar school fiets komt er veevervoer of een vrachtwagen van Shell voorbij en als blikken konden doden zouden er nu geen vrachtwagenchauffeurs meer zijn Smile
En gecondoleerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelen.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Random kletstopic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 8 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Random kletstopic
» Random Truth Game

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Randomness-