Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Gart

Gart


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 17
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptydi aug 20, 2013 9:28 pm

*wrijft in ogen* morning...
iemand topic met mn gart? Heb er 2 open en kan er ook nog wel een anders maken :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Hircine

Random kletstopic - Pagina 5 2ngtqhw
Hircine


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Forever not your concern
Remission: Chosen

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptydi aug 20, 2013 9:30 pm

,blockquote>Goodbye vacation ;_; hello school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 3 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptydi aug 20, 2013 9:42 pm

Omfg Shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelen.actieforum.com
Týr

Týr


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 25
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptydi aug 20, 2013 10:14 pm

Gart schreef:
*wrijft in ogen* morning...
iemand topic met mn gart? Heb er 2 open en kan er ook nog wel een anders maken :')  
Ik ga vandaag wel reageren bij je topic in Lake Contaminari. =D
[ik heb vooral niet de rpg dagen afgezocht naar een leeg topic met een mjens, neej.]

Also, moet ik tegen 1 september een stage hebben, dus heb ik in de loop van de vakantie naar 30 bedrijven mails gestuurd daarvoor. Blijkbaar krijg ik op alles een nee of helemaal geen antwoord. FML ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
http://flightrising.com/main.php?p=lair&tab=userpage&id=
Gart

Gart


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 17
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptydi aug 20, 2013 10:29 pm

Týr schreef:
Gart schreef:
*wrijft in ogen* morning...
iemand topic met mn gart? Heb er 2 open en kan er ook nog wel een anders maken :')  
Ik ga vandaag wel reageren bij je topic in Lake Contaminari. =D
[ik heb vooral niet de rpg dagen afgezocht naar een leeg topic met een mjens, neej.]

Also, moet ik tegen 1 september een stage hebben, dus heb ik in de loop van de vakantie naar 30 bedrijven mails gestuurd daarvoor. Blijkbaar krijg ik op alles een nee of helemaal geen antwoord. FML ;-;
Yaaaaaay! Moet alleen even kijken of ik vandaag of morgen wat terug kan tikken dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Random kletstopic - Pagina 5 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptywo aug 21, 2013 12:19 am

Hmmz er staat op marktplaats een gestreepte gekko (soort die ik ook heb) van iemand die vind dat ze betere verzorging verdienen. Het beestje ziet er ook niet echt 100% uit op de foto's maar die foto's kunnen ook een vertekend beeld geven. Het beest is gratis. Hmmz mijn dierenvriendjesmeter slaat op hol, zal ik hem ophalen? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Red

Red


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 3 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptywo aug 21, 2013 7:08 am

Relief... Eindelijk mijn boeken gekaft Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelen.actieforum.com
Gart

Gart


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 17
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptywo aug 21, 2013 10:35 am

Geweldig. Snoozer ( Mijn... nog geen jaar oude hamster ) Is ziek echt ziek want haar voorpoot is dik gezwollen en paars blauw... al half jaar lang ofzo dierenarts mag ik niet van mn ouders etc. En ik laat Snoozer, doordat ik dingen van haar weet in het hokje, voer en geef water. Laat mn hand erin zodat ze kan snuffelen. maar oppakken doe ik niet meer. Gaat er een geweldig iets van mn moeder...

mam: "pak je hamster."
me: nee
mam: pak. je. hamster.
me: neee...
mam: NU!
* me gromt en pakt snoozer. aai aai aaai jaaahoor gaat snoozer weer Sad een toeval, hamstertje dat niet ademt in je handen, hart dat niet klopt T^T en mam kijkt me aan zo van what? Snoozer vasthouden gelukkig weer begint met bewegen en doen. Maar ja, mam gelooft me nu pas dat mn hamster ziek is :stare:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gart

Gart


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 17
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 5 Emptywo aug 21, 2013 9:11 pm

- Dubbelpost sawwy-

nu 3 topics, wie zou er op willen reagerne? mens en dier mogen...
Lake Contaminari - So... This is what traveling is like. |  OPEN
The theme park   - used to be a funhouse.                |  OPEN
Suterraneo       - Insert title here:                    |  OPEN


RANDOM STUFF: