Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Juvé

Random kletstopic - Pagina 14 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyzo jan 12, 2014 10:39 am

Ugh, vandaag de zolder opgeruimd.
Na de verhuizing had iedereen alle dozen met spullen waar we nu nog niks mee konden gewoon in de zolderkamer gegooid. Je kon echt nergens bij.
Er staan nu nog steeds veel dozen (waarvan 85% van mijn broer notabene) maar alles ziet er zo veel netter uit nu. Je kunt een rondje in de kamer draaien zonder ergens tegenaan te stoten.
Jammer dat ik geen voor en na foto heb gemaakt om het te laten zien.
Ben zo trots op mezelf.

Nu binnenkort de garage nog  Shocked 
Terug naar boven Ga naar beneden
Zashu

Zashu


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Shits and giggles
Remission: Wrong

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydi jan 14, 2014 11:12 pm

Hello =w =
Ik lig in bed met mijn mankepoot. Ik kan mijn bed niet uit dus stil ik mijn honger met droge cornflakes. Frosted flakies. Is lekker.
En de kat vind het leuk om precies op mijn pijnlijke been te gaan liggen. Maar hij ligt in een sexy pose. Dus dat maakt het weer goed. Soort van.
... Thought you should know.
this is what boredom does with you

Soooo~oo
Hoe zijn de fancy dingetjes hier? ohohoh
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com
Juvé

Random kletstopic - Pagina 14 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptywo jan 15, 2014 10:56 pm

Aww, wat heb je met je been gedaan?

Behalve dan dat het stil is gaat het hier wel goed denk ik.
Kim en ik zijn bezig met een plot in de hoop weer mensen te motiveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zashu

Zashu


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Shits and giggles
Remission: Wrong

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydo jan 16, 2014 8:24 am

Ik heb niks gedaan owo
maar okai ik van de week bij de dokter voor mijn mankepoot
"Mag je je schoenen en je broek uitdoen!" (´∀`)
"O.. okai 030"
"OOOoooooooo~! Wat een mooie sokjes heb je aan!" (゚∀゚)
Nee, dat zei hij niet =w= Zou me wel vereerd hebben gevoeld, though.
Ik heb dus een ontsteking daar bij mijn kogelgewricht van mijn heup en moet er zo min mogelijk op lopen. Nu heb ik medicijnen die ik drie keer per dag in moet nemen, maar die medicijnen gaan dus weer niet samen met mijn andere medicijnen. Daar kan ik een maagbloeding van krijgen. Dus daar moet ik ook weer maagtabletten bij innemen o3o
Ik bij de apotheek
dat vrouwke: "Ja kost 13,54 (´∀`)~"
"Ik.. heb geen geld bij me." o_o
"Oooooo, nou vooruit, hier heb je vast een maagtabletje, kom je mergen maar teryg!"
Dus ik met één maagtabletje
zwiert dat ding in een rivier
Ik heel dat pokke eind weer terugstrompelen
treuzelt er ook nog eens een oude madame voor me
"oeieoieoei jij brokkelt ook al helemaal af! en zo jong nog!'
Thanks, ma'am. ;3;
Ik weer terug bij de apotheek
"Oh, zien we jou daar weer!" (´∀`)~"
"Mja, ben mijn tabletje kwijt."
"Oi! zal nieuwe pakken, deze keer wel beter op letten hoor"
Nou, eerste keer dat ik terug naar huis wilde lopen hield ik dat verdamde tabletje vlak bij m'n gezicht
my eye your eye
very close
you know
Kan ik niks aan doen dat ik mijn handen volgestouwd krijg met zo'n apotheekmedicijnzakje en bijsluiters dat ik dat ding alleen nog tussen een pinkie vast kan houden want ik had geen zakken bij mn broek
maarj a =w =
Dat was mijn.. spectaculaire belevenis dus.

OooOO een plot, interesting  la!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com
Destrius

Random kletstopic - Pagina 14 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydo jan 16, 2014 10:01 am

Whooooo heel verhaal hahaha.
Hopelijk gaat het snel weer beter met je ;-; Beterschapjes <3

We zijn idd bezig met een plot, alleen de volledige uitwerking nog.. ik heb wel een idee.
Ik ben nu alleen best inactief want ik ben sinds maandag begonnen met mijn nieuwe stage. (Bij Artis)
De stage is echt helemaal geweldig en het werk is absoluut niet zwaar maar ik ben nog niet echt gewend aan de tijden. Kwart voor 8 er zijn betekend half 6 mijn bed uit, en half 5 ben ik klaar, en 6 uur thuis. Van half 7 tot 6 ben ik dus van huis en als ik nou eenmaal thuis ben, ben ik dood-achtig xD Dan moet ik nog eten en douchen en m'n diertjes verzorgen ect, en dan moet ik ook nog vroeg naar bed anders kom ik s'morgens m'n bed niet uit XD Dus nog even wennen, als dat gebeurd is kan ik in die paar uurtjes die ik s'avonds heb best wel een paar keer posten. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Juvé

Random kletstopic - Pagina 14 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydo jan 16, 2014 1:04 pm

Hahaha, alleen jij kan het op zo'n manier overbrengen Noah.
Maar wel rot van die ontsteking. Beterschap.

En ja doos, ik kan toch ook dingen doen voor het plot???
Roep maar waar je het wil hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevada

Nevada


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 24
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydi jan 21, 2014 11:21 am

Ik moet je een keer aanspreken als je on bent op Skype xD

Post met Nevada is bijna af trouwens (Bij refreshing) het loopt alleen wat vertraging op, ik wou hem vandaag afmaken maar ging een beetje laat van Artis weg, dus ik was pas 7 uur thuis, 8 uur klaar met eten en alles op mn kamer gooien, daarna nog douchen en allemaal andere zooi, en nu moet ik weer slapen anders ben ik morgen een wandelend lijk xD ZUCHT
Terug naar boven Ga naar beneden
Zashu

Zashu


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Shits and giggles
Remission: Wrong

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyvr jan 24, 2014 12:18 am

Naw, thanks, komt wel goed met mijn been ~ en zoniet moet ik een prik en heb ik een reden om de boel bij elkaar te krijsen.
Yay, logic

Oei poepeke toch !
Dat klinkt wel heel stressful allemaal. Lijkt me wel leuk, though, stagedingetje doen bij Artis. lekker zo meuren in die direnverblijven HAHAAAA =w =
Ik trip 'm van die medicijnen (⊙◡ु⊙。)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com
Icarus

Random kletstopic - Pagina 14 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyzo jan 26, 2014 12:34 pm

Waarom FAAL ik de laatste tijd in posts maken. Ik haat mezelf. Was dagen bezig met een post voor Nevada, vervolgens doet m'n Google chrome 'Fuck you Very Happy' en ben ik hem weer kwijt. Was pas op de helft, maar m'n motivatie is nu keihard in elkaar gemept. >C

Dus ben maar ragend in het game gedeelte gaan posten. En hier. En ik ga eerst kijken naar het plot en daarna pas weer posten. Tyfzooi, moet nu slapen want moet over 5 uur op x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Juvé

Random kletstopic - Pagina 14 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyma feb 03, 2014 10:16 pm

Vandaag mijn eerste echte werkdag als postbezorger xD
Eerste ding waar ik achter ben gekomen: oranje is zo niet mijn kleur.
En m'n kleding is een beetje te groot  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptywo feb 05, 2014 11:56 am

Hoe ging het, Mansel? We moeten een keer een foto maken van ons tweeën in onze PostNL pakkies Very Happy

En posten mislukt steeds, HNNG! Wilde het vandaag doen, maar heb toen een nieuw huisdiertje opgehaald, daarna ben ik begonnen, gingen we nog ff the Walking dead kijken en nu is het weer verpoept laat en moet ik slapen anders kan ik morgen niet opstaan. Post is al half af though. HNNG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juvé

Random kletstopic - Pagina 14 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptywo feb 05, 2014 9:34 pm

Ja het ging echt heel goed.
Vandaag weer.
Alleen ben ik dinsdag volgens mij ergens verkeerd gaan staan want ik had last van m'n voet.
Tis nu wel weer over maar voor de zekerheid toch maar van die sport steun dingetjes mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyma feb 17, 2014 11:26 am

Oké ik heb de meeste pech met posts schrijven ooit. En dat in een major writer's block + zo weinig tijd om te schrijven aaaaah! Heb de post van Anuri al 4x over moeten typen, en nu op word moet ik nog een keer opnieuw omdat mn computer zonder te waarschuwen ging updaten en word gaf maar mn halve bestand terug /headdesk ;-;

Terug naar boven Ga naar beneden
Juvé

Random kletstopic - Pagina 14 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydi feb 18, 2014 1:55 am

Awww, die k*t computers ook.

Ik heb ook een writersblock. You're not alone my darling.
Ik moet ergens weer inspiratie vandaan zien te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cerridwen

Random kletstopic - Pagina 14 2rdude1
Cerridwen


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyma maa 10, 2014 8:35 am

Ayelinn super post powers activate.

Ik neem de vorm aan van een: POST TORNADO!!!!!!!

*sigh* het was te proberen.
dubbelpost #badass
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyma maa 10, 2014 10:10 am

Bam nu kan je geen triple post meer maken, jij deugniet.
/swiggity swag


Ughhh ik heb dus een peesontsteking in m'n pols maar vandaag is er ook nog bijgekomen dat wanneer ik m'n hand of arm beweeg, het vet vaag voelt, er schuurt shit over elkaar, als je m'n arm vast pakt kan je het vanaf de buitenkant voelen. En ik voel dat nu dus 24/7 bij elke beweging. Gatverdamme!
Geen zin om weer naar de dokter te gaan want dokters zijn dom. Die ontstekingsremmende shit helpt obviously niet.

Random kletstopic - Pagina 14 49857-The-Walking-Dead--Rick-Grimes-XUGE
Terug naar boven Ga naar beneden
Juvé

Random kletstopic - Pagina 14 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyma maa 10, 2014 10:54 am

Nooooo combo breaker!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah, dat is naar.
En inderdaad. 80% van wat een dokter je kan vertellen kan je tegenwoordig ook op internet vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyma maa 10, 2014 11:05 am

Huehuehuehuehue! *Evil laughter*

Maar ja inderdaad! Ik had het eerst zelf gegoogled, wist zeker dat dat het was, ging eigenlijk alleen naar de dokkie voor medicatie shit. (GIMME MAH PILLSSS). Maja, ik legde dus alles uit, en ze kwam precies op hetzelfde uit als wat ik gegoogled had, deze poep: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_De_Quervain

Waarom heet het een ziekte als het een simpele ontsteking is. I'm not sick. Dafuq.
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 3 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyvr maa 28, 2014 5:58 am

And... She's back x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelen.actieforum.com
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyzo maa 30, 2014 8:08 am

Hey there Very Happy Als er nog ergens gepost moet worden zeg je het maar, hehehe! Fijn je terug te zien c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 3 maanden
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydi apr 01, 2014 2:53 am

Aah, thanks ♥
Ik heb je trouwens een pb gestuurd, betreffende promotie, heb je die al gelezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelen.actieforum.com
Destrius

Random kletstopic - Pagina 14 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydi apr 01, 2014 8:44 am

Np. Maar seriously, als je een topic hebt ergens moet je het zeggen, ik moet echt weer gaan RPG'en xD
En ik heb hem gelezen! Zal antwoorden, maar dat word laat. Eerst ff huiswerk shit afmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Juvé

Random kletstopic - Pagina 14 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptydi apr 08, 2014 2:48 am

Zo, veel gedaan vandaag.
Gewerkt, afgewassen en een postje gemaakt.
Nu alleen de huiskamer nog stofzuigen en dan heb ik helemaal geen verplichtingen meer vandaag.

Btw Kim, is het niet eens tijd om die demon doggie weg te halen, het is geen 1 april meer xD
(Although he was pretty funny)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyvr apr 11, 2014 2:07 am

Demon Doggie? Heb ik iets gemist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Random kletstopic - Pagina 14 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Emptyza apr 12, 2014 12:38 pm

Jaaa je hebt de meest epische avatar van Destrius gemist, koekepan!

Ik wil supergraag posten maar dan val ik in slaap, moet morgenochtend naar Houten. Laatste weken waren zo vermoeiend door stage, ik dacht serieus dat ik tijdens stage meer tijd zou hebben voor posten en in principe had ik dat ook, maar een hele dag werken zorgt ervoor dat ik s'avonds echt een zombie ben, ben in de laatste week een paar keer voor of na het avondeten in slaap gevallen en ook ben ik de laatste week geen ochtend op tijd gekomen op stage doordat ik m'n bed niet uit kon komen (het gaf niet, de boer sliep elke dag tot 10 uur xD). Kijken of ik morgen na de beurs als ik thuis ben kan posten, want ik heb wel degelijk inspiratie!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Random kletstopic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 14 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Random kletstopic
» Random Truth Game

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Randomness-