Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Týr

Týr


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 25
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptydo dec 12, 2013 11:10 pm

*pleurt halfdood op de grond*
Eindelijk zijn de examens hier gedaan en is de kerstvakantie begonnen. ;-;
Ik heb de laatste weken nauwelijks tijd gehad voor m'n eigen stuff, zelfs om te slapen. Laat staan posten, dus. xD
Nu ga ik mooi even chillen en dan kan ik eindelijk op m'n dooie gemak een paar posts schrijven. *3*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://flightrising.com/main.php?p=lair&tab=userpage&id=
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyvr dec 13, 2013 4:52 am

Het is hier bijna voorbij. Nog één week en daarna vakantie. In die ene week moeten we dus ALLES af hebben, de week na de kerstvakantie is er nog een toetsen-inhaalweek maar ik heb liever 3 weken kerstvakantie, hurr. Als alles me gewoon lukt, het maken van al die opdrachten, valt al die shitzooi stress van me af en zal mijn hoofd echt wel weer gaan staan naar het maken van posts :3

Eerst die go proberen te krijgen! (no-go is dus blijven zitten, oh dear ;-; )
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyza dec 14, 2013 6:39 am

Fuck mai laaiff

Maandag
Toets bedrijfsadministratie
Toets dierverzorging vruchtbaarheid
Toets rassenkennis schapen

Dinsdag
Toets voeding/vertering

Woensdag
Toets gezondheid

Donderdag
Toets rekenen - verbanden

Vrijdag
Toets dierverzorging EHBO

En ook nog waarschijnlijk toets genetica, en verder nog 3 opdrachten inleveren; Herbarium, 10 schapenziektes uitgebreid en een opdracht van voeding. Als het me ook nog lukt ook nog een spreekopdracht van Engels die ik vergeten was. Is dit een toetsweek? Nee, de docenten vinden het ge-ni-aal om alles in de laatste week te gooien. AAAAHH.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyzo dec 15, 2013 1:28 am

Oh my gawd!!!!!!!!!  Ohnoes Ohnoes Ohnoes dat is toch niet normaal meer!! Wanneer? Na de kerstvakantie?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptydi dec 17, 2013 10:41 am

Voor de kerstvakantie. Na de kerstvakantie zijn de go/no-go vergaderingen D:
Het Herbarium, voedingsopdrachten en de vruchtbaarheid toets zijn iig goed gegaan. Toets voeding niet gedaan want we gingen Ice age kijken met de klas XD /wauw Dan maar in de H-week.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fitch

Fitch


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptywo dec 25, 2013 10:52 am

Merry Christmas Everybody  Friggin rainbow shee 
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptywo dec 25, 2013 11:39 am

Blegh. Helemaal geen kerstgevoel. Naast de kerstboom in de kamer en kapot gespamt te worden op Facebook met steeds hetzelfde bericht van vrolijke kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar heb ik nog helemaal niks met kerst te maken gehad. Alleen met de kou. Helaas gepaard met regen, k was zeiknat gisteren ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinéad

Sinéad


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 4 jaar
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyma dec 30, 2013 12:20 pm

Waarom is het zo moeilijk de laatste tijd om echt actief te blijven.
Mijn voornemen voor 2014: Meer tijd vrij maken om gewoon eens lekker rustig te kunnen posten  Friggin rainbow shee 
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevada

Nevada


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 24
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptydi dec 31, 2013 1:29 am

Sinéad schreef:
Waarom is het zo moeilijk de laatste tijd om echt actief te blijven.
Mijn voornemen voor 2014: Meer tijd vrij maken om gewoon eens lekker rustig te kunnen posten  Friggin rainbow shee 

Amen! Zou ik zelf ook moeten doen. Heb ik ook meteen een voornemen voor 2014, haha  Dummy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptywo jan 01, 2014 8:26 am

Wooooh-ooooh. It's going down~
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 13 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptywo jan 01, 2014 11:02 am

Fuckingggg fuck
Krijg ik m'n kerstcadeau pas op 15 januari opgestuurd. Lekker optijd. Dan zit ik op stage en heb ik er geen tijd meer voor :I (gamecontroller shit)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Destrius

Random kletstopic - Pagina 13 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyzo jan 05, 2014 9:47 am

Zelfgemaakte avatar omdat yolo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Juvé

Random kletstopic - Pagina 13 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyzo jan 05, 2014 11:32 pm

Ahhh, hij is super mooi.
Ik wil ook zo goed kunnen tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night

Night


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 times I have seen spring.
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyma jan 06, 2014 9:00 am

//Kim
Die is gewoon awsome XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 13 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyma jan 06, 2014 11:33 am

Thanks beide <3
En Manselonia, ik wou dat ik vossen kon tekenen, dan kon ik iets voor jou maken. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om Juvé te tekenen maar ik faal hard XD En jouw art is cool. >C

Nyuuu ik wou dat sommige mensen terug postten. Zizou en Black Thunder en Sinéad hnng.
/ja ik moet zelf ook nog posten in een paar topics hnng sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Juvé

Random kletstopic - Pagina 13 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyma jan 06, 2014 12:18 pm

Ja, maar mijn art is niet zelf getekend.
En dat is toch echt wel het toppunt van awsome -heid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zizou

Zizou


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 6
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptydi jan 07, 2014 9:33 am

Destrius schreef:
Thanks beide <3
En Manselonia, ik wou dat ik vossen kon tekenen, dan kon ik iets voor jou maken. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om Juvé te tekenen maar ik faal hard XD En jouw art is cool. >C

Nyuuu ik wou dat sommige mensen terug postten. Zizou en Black Thunder en Sinéad hnng.
/ja ik moet zelf ook nog posten in een paar topics hnng sorry

Hnnnng ik heb gepost! ~>.>~ (octoarmen~)

En Ik zag deze laatst! Ik dacht, die vind je vast wel Coolio!

MOOOOOOOOOOOOOOH:
Terug naar boven Ga naar beneden
Juvé

Random kletstopic - Pagina 13 Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptydi jan 07, 2014 11:35 am

xD Dat is echt creepy en vet tegelijkertijd.

En meh, niet aangenomen bij het bedrijf waar ik vorige week vrijdag bij gesolliciteerd heb.
Morgen om 11 uur bij de Mediamarkt solliciteren. Hopen dat dat beter gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zizou

Zizou


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 6
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptydi jan 07, 2014 12:05 pm

Dat is denk ik precies wat Destrius moet voorstellen XD Creepy en vet cool tegelijkertijd XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 13 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptydi jan 07, 2014 1:05 pm

@Zizou: Oh, vet dat je gepost hebt. Ik zal morgen kijken of ik tijd heb want ik moet toetsen doen op school en tegelijkertijd wil ik ook nog even langs Uitgeest en als het kan ook nog Zaandam. Pfft xd

Dat hert is gaaf ja, ik ken hem al, heb hem een tijdje geleden bijna gebruikt voor een banner van het infotopic over het virus XD Hij staat ook tussen m'n herten verzameling op Deviantart xD
http://escai.deviantart.com/favourites/53871989

En Mansel, ik hoop dat het lukt bij de mediamarkt. Ik duim voor je o3o

Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Night

Night


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 times I have seen spring.
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptydi jan 07, 2014 7:49 pm

Ik ben aan het twijfelen om een puppy aan te maken... maar ik wil Night ook niet dumpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 13 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyza jan 11, 2014 1:58 pm

Night schreef:
Ik ben aan het twijfelen om een puppy aan te maken... maar ik wil Night ook niet dumpen...

Hmm da's altijd zo moeilijk.. ik hou ook van nieuwe personage's aanmaken maar heel vaak verpoep ik het door één of meerdere personages te laten verslonzen. XD Maar als je goed bent in je accounts actief houden is het natuurlijk een leuk idee om wat meer te variëren met personages! =3

Vandaag een übere film gekeken met mijn lieve mede-adminnetje  Dummy Echt blij dat ik hem gekeken heb, één van de betere films in m'n ljeben. Zo episch. Zo gruwelijk. Zo huilie-huilie (Se7en)

Also, ik wil echt meer RPG'en. Ik wou laatst al beginnen maar was heel erg aan het stressen over een van m'n huisdiertjes. Die is helaas een paar dagen geleden overleden. Moest ik ook weer even overheen komen x.x

We hebben ook over een plot overlegd, we hebben hem zeg maar al, we moeten alleen nog kijken hoe we hem gaan uitvoeren.  la! 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyza jan 11, 2014 3:42 pm

Ik ben wel heeeeeeel benieuwd naar dat plot dames Friggin rainbow shee 

Gecondoleerd kim :'( ik zag t fb.

Ik wil ook weer meer hier posten maar iedereen (Ghost, hikari, black thunder en nog een hele hoop andere) zijn zo vreselijk inactief wat ik erg jammer vind aangezien ik in allemaal leuke topics met ze zit o.O

Gelukkig kan ik wel posten met Edan ^^ dus daar ga ik de komende dagen ook maar eens tijd voor maken \{^~^}/
Terug naar boven Ga naar beneden
Night

Night


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 times I have seen spring.
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyza jan 11, 2014 11:42 pm

Ik zou ook meer willen posten maar met Night kan je niet overal komen en de reacties op mensen zijn altijd het zelfde x_x Ik denk dat ik een puppy aan ga maken, iemand dan een topic?
________
En dat plot gewoon uitvoeren, ik ben nu nieuwsgierig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Random kletstopic - Pagina 13 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Emptyzo jan 12, 2014 9:11 am

Thanks Maaike. En ze zijn inderdaad heel inactief. Ik wil Simone (Black) wel proberen te kicken voor een post, zou wel leuk zijn weer haha =D

Ik wou vandaag vroeg opstaan en lekker aan het plot werken, helaas werd ik doodmoe wakker en is het in de loop van de dag niet beter geworden, ik wou niks vreten behalve mandarijnen en toen ik een rondje om had gefietst werd ik licht in mn hoofd tot aan het avondeten, nu gaat het wat beter hnng maar ik kan niet te laat naar bed want ik moet morgen half 6 opstaan xD

Plot komt er wel hoor, het doet me goed te zien dat er nog wel mensen nieuwsgierig zijn en misschien wel mee willen doen. Ik had best vaak een alleen gevoel hier omdat niemand ooit op nieuwtjes reageert enzo xD /emo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Random kletstopic - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 13 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 16 ... 20  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Random kletstopic
» Random Truth Game

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Randomness-