Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Random Truth Game

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Rat

Rat


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 1,2 jaar
Remission: Neutral

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Random Truth Game Random Truth Game Emptyvr aug 16, 2013 3:40 am

Nieuw spel. Let's see how this will go~

Het is de bedoeling dat iemand een woord post, en de volgende persoon vertelt dan een waarheid over dit woord. Het liefste is dit een weetje over jezelf, maar het mag ook een algemeen feit zijn. Vervolgens verzin je een woord waar de eerstvolgende een waarheid over mag vertellen. Bijvoorbeeld..
Citaat :
Bezem: Er groeien rozen in mijn tuin. Smile
Kat.

Volumemixer: In mijn leven heb ik in totaal 7 katten gehad.
Nagellakremover.

Kussensloop: Ik heb laatst nagellakremover over mijn biefstuk gemorst xddd
Punaise.
Dank aan #Dianta voor de mooie voorbeelden.


Het eerste woord isss... fiets! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Esri

Esri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyvr aug 16, 2013 3:49 am

Ehrr. Ik had een keer, op weg naar het depot voor post, dat vlak voordat ik bij de bestemming was, suddenly m'n achterband zoiets had van; FUCK YOU in een bocht. En ik dus lopend verder moest, m'n parents belde of ze me konden helpen met oppompen van achterband want op het depot lag er niets en ze waren toch in de buurt op een zaak van m'n vader. Maar zij waren ook like; fuck you, kom hierheen. Dus ik lopend naar de zaak gegaan, band geprobeerd op te pompen. Werkte dus niet en m'n parents geloofden m'n verhaal ook niet dat m'n band in een bocht van de wiel afgleed. Toen heb ik de rest van de middag (om 3 uur nog eens) depressief de post moeten lopen met een andere oude fiets van me.

Niet echt leuk feitje ofzo, maar dat is het eerste wat in me op kwam.

TELEFOON!
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Random Truth Game 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyvr aug 16, 2013 4:54 am

Wel iedereen zegt altijd dat ik nooit m'n telefoon opneem en nooit reageer op berichtjes maar eigenlijk ben ik ubersnel in opnemen en reageren, alleen ben ik 9 van de 10 keer te lui om mijn mobiel aan de lader te leggen dus ben ik soms niet bereikbaar via de mobiel x'D En als ik dan dat ding weer opstart zijn er liek 900 whatsapp berichten. Ja foekers daar ga ik niet op antwoorden. XD

Tandenborstel >D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Red

Red


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 3 maanden
Remission: Neutral

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyza aug 17, 2013 12:36 am

Tandenborstels kunnen geen gehakt uit de diepvries pakken. Derp

Je gehemelte (Ja ik ben echt in een derp-bui zo te lezen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelen.actieforum.com
Jareth

Jareth


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 25
Remission: Neutral

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyza aug 17, 2013 4:14 am

Ik heb een keer zo'n pizza broodje hawii bij de ah to go gehaald. normaal doe ik dat nooit! Ik hou daar echt nie zo van maar toen had ik er opeens heel veel trek in. Maar goed, dus ik had dat ding opgewarmd daar in de magnetron. Het rook heerlijk dus ik nam een hap. en jawel hoor, natuurlijk verbrand ik vreselijk mijn gehemelte dood en er zat precies een brand blaar op het randje achter mijn tanden. Ik heb het broodje aan mijn vriendin gegeven want ik had er natuurlijk meteen geen trek meer in. en nu als ik dat broodje zie of ruik of zelfs als ik er alleen al aan denk voel ik meteen weer die pijnlijke blaar, en trekt mijn mond gewoon samen aan die smerige en pijnlijke herinnering.  bleagh! nooit meer Mad 

Je grote teen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hircine

Random Truth Game 2ngtqhw
Hircine


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Forever not your concern
Remission: Chosen

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyza aug 17, 2013 10:49 pm

Ik zat voor de tv en toen viel ineens een groot deel van mijn nagel van mijn grote teen er vanaf.

De Sims
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Random Truth Game 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyzo aug 18, 2013 12:12 am

@Jinte: dafuq hoe dan xD

En ik speelde vroeger de sims complete collection, was een beetje verslaafd, ik had een huis gemaakt met een familie bestaande uit mij en een man die een jongen voorstelde die ik leuk vond x'D Alles ging goed, ik had uren gespeeld, toen stonden we een keer s'avonds te koken en vloog de keuken in de fik XD Ik de hele tijd klikken op 'blussen' maar het enige wat die stomme mensen deden was in paniek schreeuwen en naar het vuur wijzen. Toen ging die man dood en kwam magere hein en toen was ik bang, flikkerde de computer uit en toen heb ik het spel nooit meer gespeeld geloof ik x'D /trauma?

Vaseline la! 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Jareth

Jareth


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 25
Remission: Neutral

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyzo aug 18, 2013 1:29 am

WHAHA kim XD dat had ik met de aliën ontvoering bij De sims XD

mijn cavia heeft in juni een nestje van 5 jonkies gekregen, maar cavia's hebben maar 2 tepels. Ze kunnen er 6 jongen mee zogen dus dat is verder heel normaal, maar na een week of 3-4 waren die tepels enorm uit gerekt X'D het zag er niet uit XD maar er zaten ook pijnlijke rode plekjes op en zag zelf een beetje bloed omdat die jonkies al meteen tandjes hebben. dus toen heb ik ze een keer ingesmeerd met vasaline van me moeder XD. nu zijn ze weer normaal maar ik vond het wel hilarisch Laughing

Haai 

Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Random Truth Game 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyza sep 14, 2013 9:47 am

Stiekem hou ik helemaal niet van haaien. Nee, ik vind het lieve beestjes hoor, maar elke keer die shark weeks op animal planet of discovery channel, na 2 programma's over zo'n beest heb ik het wel gezien, ze zwemmen rond, mensjens gaan in een haaienkooi de haaien onder water stalken en ze laten dat beest in een fake drijvende zeehond bijten om foto's te maken van hoe hij springt. Afgezien van hun badass-heid vind ik ze ongeveer zo interessant als elke andere vis; niet.


Skittles Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Rat

Rat


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 1,2 jaar
Remission: Neutral

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyza sep 14, 2013 12:57 pm

Skittles. Ik hou van Skittles. Ik heb tot nu toe op praktisch al mijn meetings Skittles bij me gehad. Ik geloof ook dat sommige mensen denken dat ik een Skittle verslaving heb, wat misschien wel en misschien ook niet waar is. (a)

Pokemon. >;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix

Felix


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 18
Remission: Neutral

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptywo okt 02, 2013 3:08 am

Ik mocht van mijn moeder nooit pokemon kijken, omdat ze het te aggresief vond ofzo .-.
Dusja, daar gaat mijn 90's kid kans om hip te zijn xD

Bliksemflits
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveliné

Eveliné


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyma okt 28, 2013 10:27 am

Ik ben nogsteeds bang van bliksem ><


Reclame van mcdonalds
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Random Truth Game 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyzo jan 26, 2014 12:30 pm

Reclame van McDonalds is uber vervelend want ik krijg er honger van. En de MC is hier alleen net niet op fietsafstand. Ik heb namelijk geen zin om een half uur te fietsen voor een chicken wrap en een MCflurry x.x Dus ik kan nooit mijn honger voor MCdonalds dingen bevredigen huuu D':


Artis Very Happy /me is a faggot
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Juvé

Random Truth Game Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Emptyma maa 10, 2014 8:27 am

Artis is waarschijnlijk een van de weinige dingen in Amsterdam die ik leuk vind. Ik heb het niet zo op die stad. Mij te druk.

verjaardag
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Random Truth Game Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random Truth Game Random Truth Game Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Random Truth Game

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Random kletstopic
» Random kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Gamezone-