Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Watashi wa Natarī-Chan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Cesile

Cesile


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 11 Months
Remission: Neutral

Watashi wa Natarī-Chan Empty
BerichtOnderwerp: Watashi wa Natarī-Chan Watashi wa Natarī-Chan Emptywo jun 18, 2014 1:10 pm


Hallo allen,

Ik weet niet of sommigen hier mij nog kennen van langer dan een jaar geleden. Ik ben abrupt weg gegaan omdat ik hulp ging krijgen bij een bepaalde instantie, maar dat terzijde. Ik ben de site er na eigenlijk wat vergeten, maar zag 'm nu weer voorbij komen. Ik heb besloten het hier weer te gaan proberen, vandaar dit voorstel topic.

Ik ben Nathalie, de meesten noemen mij Nath of Nana. Ik ben 17 jaartjes jong, en mijn verjaardag valt op 11-02. Ik ben een meisje uit Friesland, en ben wonende in Ijsbrechtum, een klein dorpje naast Sneek.
Ik heb veel hobby's, waaraan te merken is dat ik een doener ben. Ik teken graag, lees graag, en RPG graag, maar kijk ook wel graag film of anime. Maar daarnaast hou ik ook van actief bezig zijn, zingen, karate, hardlopen, met mijn huisdieren bezig zijn. Verder vind het het fantastisch op conventies te bezoeken, bijvoorbeeld Animecon. (Is dat wel lastig gezien het nogal duur is, en niet bepaald om de hoek is voor mij.)
Ja, je las het goed, ik heb huisdieren. In totaal heb ik 8 katten (verspreid over beide ouders). Ik heb er vier bij mijn moeder, en drie bij mijn vader. De vier bij mijn moeder heten, Kyra (zwarte korthaar, poes), Cailin (grijs/donkergrijs/met rode vlekken main coon, poes), Rogan en Idris (twee rode katers, broertjes). Naast de vier katten bij mijn moeder heeft Kyra onlangs een nestje gekregen van drie gezonde kittens. Die gaan we natuurlijk, maar jammer, weg doen zodra ze tien weken zijn. Bij mijn vader heb ik dus drie katten, Spookey (zwart-witte korthaar, poes), en haar broer Nighty (zwart-witte korthaar, kater), en Remi, de kat van mijn zusje, (Rode, oude korthaar, kater). Dat waren dus de katten. Bij mijn vader hebben we nog een hond, Toby (Engelse Springer Spaniël), en lots of fishes in de vijver. Bij moeder moeder hebben we nog een konijn, Dancer, is van mijn zusje.
Oké, dat waren de huisdieren. Mochten mensen me niet direct herkennen, op andere RPG's ben ik actief als; Brightspots, Innerghost etc (warrior cats), known as Ceylen (Wolf story, niet meer actief), en dat is het nu wel.

Om bij voorbaat de bekende sokken vraag te beantwoorden; ik heb geen sokken aan, en draag altijd zwarte (:

Vragen zijn welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hircine

Watashi wa Natarī-Chan 2ngtqhw
Hircine


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Forever not your concern
Remission: Chosen

Watashi wa Natarī-Chan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watashi wa Natarī-Chan Watashi wa Natarī-Chan Emptydo jun 19, 2014 1:39 am

NATH :'D
HET IS JINTE :'D (of Cat nu C"Smile
HOWYA DOING C:

maar, als je 8 katten hebt, en er 4 bij je moeder zijn en 3 bij je vader... waar is de 8ste dan? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cesile

Cesile


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 11 Months
Remission: Neutral

Watashi wa Natarī-Chan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watashi wa Natarī-Chan Watashi wa Natarī-Chan Emptydo jun 19, 2014 3:08 am

*Kuch* Typ fout, we hebben zeven bij mijn moeder, we hadden er acht kunnen hebben, als de vierde kitten die geboren was niet overleden was :C

Maar heey Jinte! *Hug*
I'll stay calling you Jinte <3
And, I'm fine (: How're you?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Watashi wa Natarī-Chan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Watashi wa Natarī-Chan Watashi wa Natarī-Chan Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Watashi wa Natarī-Chan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Voorstelronde :: Jezelf voorstellen-