Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

The dreamer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Gazali Morathi

Gazali Morathi


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 7 jaar
Remission: Neutral

The dreamer Empty
BerichtOnderwerp: The dreamer The dreamer Emptyma mei 12, 2014 8:19 am

Heeyy. Sommige zullen mij al hebben gezien op Facebook.
Ik heb daar namenlijk al eerder een bericht geplaatst:
Moon Smit schreef:
Well, hello everyone.
Ik ben Moon en ik ben nieuw op Perished. Ik ken Perished door Ayelinn Eijkenboom en Kim Bobeldijk. Door hun ben ik overtuigd, ik ken ze persoonlijk en ben daar erg blij mee . Ik vind het forum ten eerste er prachtig uitzien met een goed uitgewerkte lay-out en gebieden verdeling. Het verhaal is leuk en mooi bedacht, origineel. Ten tweede is het weer eens wat anders dan wat ik gewend ben, ik ga dan ook graag de uitdaging aan. Daarom besloot ik mij met plezier aan te melden op deze epic site.
Het is niet zo dat ik als een cute noobie binnen kom rollen, ik heb al op meerdere forums gezeten. Sommige zullen mij kennen van Warrior Cats, waar ik Stormstar en Darkfire was, of Starshine Academy waar ik op t moment Drake ben. Ik RPG nu zo'n 4 jaartjes en ik doe het nog elke dag met veel plezier. Ik ben echt nog altijd super blij dat ik het ooit heb gevonden.

Verder ben ik op Perished zelf Gazali, een witte leeuw die ik nog ga uitwerken. Daarbij maak ik nog een officieel voorstel topic aan, omdat dat leuk is x3 Ik kon gewoon nog niet wachten om hier wat leuks neer te zetten. Daarbij precies om 00:00. Nice

Mvg, Moon.

Ik wilde het evengoed hier neerzetten om het zegmaar officieel te maken.
De reden van de titel, omschrijft veel van hoe ik zelf ben. Ik ben bijna altijd dromerig en kan onverwacht uit de hoek komen met droge opmerkingen. Ik ben al vanaf heel klein helemaal gek van fantasy en alles wat daarmee temaken heeft. Ik ben dit jaar ook voor het eerst naar de Elf Fantasy Fair geweest, wat ik heel erg gaaf vond.
Ik heb ontzettend veel zin in de RPG en ben altijd in voor een leuk topic Very Happy
Jullie mogen natuurlijk ook vragen stellen etc, ik hou ervan om nieuwe mensen te ontmoeten, dus ben ook altijd in voor een leuk gesprek.
xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

The dreamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: The dreamer The dreamer Emptyma mei 12, 2014 10:19 am

Heeeeey moon! Welkom  Friggin rainbow shee
Zo gezellig  Dummy Ik hoop dat je het naar je zin krijgt hier op Perished  Derp Cuz it's awesome!

Groetjes Maaike Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gazali Morathi

Gazali Morathi


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 7 jaar
Remission: Neutral

The dreamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: The dreamer The dreamer Emptyma jun 02, 2014 5:09 am

-late reactie-
Dankje, ik denk dat ik het hier wel naar m'n zin ga hebben.
Ik vind Perished erg leuk en ik bedenk me net dat ik Gazi nog moet uitwerken.
*challenge accepted*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




The dreamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: The dreamer The dreamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

The dreamer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Voorstelronde :: Jezelf voorstellen-