Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Perished T- Shirts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Cerridwen

Perished T- Shirts 2rdude1
Cerridwen


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Perished T- Shirts Empty
BerichtOnderwerp: Perished T- Shirts Perished T- Shirts Emptyza maa 02, 2013 11:33 am

Perished T- Shirts Perpic2

Voor velen die bij de eerste meeting aanwezig waren was dit al een idee waar een tijdje mee rondgelopen werd. Maar nu is het dan echt een feit. Er zijn Perished T- Shirts verkrijgbaar. cheers
Dus iedereen kan nu ook zijn favoriete RPG site op zijn/haar lichaam dragen (is dat niet geweldig? xD)
Uiteraard zijn er een aantal dingetjes die jullie uiteraard willen weten zoals prijs. En daar is dit topic voor. Hier mag je bestellingen plaatsen en kun je informatie vinden.

Algemene informatie:

Grootte afbeelding: 14 x 14 cm
Prijs: 4, 40 euro*
Tekst: Is mogelijk
Kleuren shirt: Zwart of Wit



Afbeeldingen:

Voorlopig zullen er drie afbeeldingen zijn waaruit je kunt kiezen om op je shirt af te laten drukken. Misschien zullen er later meer komen. Maar eerst eens zien hoe deze het doen:

Afbeelding 1:

Het Perished logo. Dus de afbeelding bovenaan de site.
Spoiler:

Afbeelding 2:

Deze zal door de leden worden uitgekozen.

Afbeelding 3:

Deze zal door de leden worden uitgekozen.



Het verkrijgen van een shirt:

Het liefst geef ik de shirts op meetings mee, maar het zal natuurlijk altijd voor kunnen komen dat je wat verder weg woont en je liever niet heel lang op een shirt wil blijven wachten. In dat geval ben ik bereid om het naar je op te sturen maar dan zullen er wel verzendkosten aan de prijs worden toegevoegd. Daarnaast heb ik geen enkele intentie om hier winst op te maken. Ik ben enkel de tussenpersoon dus ik zal ook geen kosten als winst toevoegen aan de prijs.

* De prijs is afgestemd op een afbeelding ter grootte van 14 x 14 cm. Bij een grotere of kleinere afbeelding zal de prijs dan ook automatisch verschillen met wat hier staat aangegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hikari

Hikari


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 21
Remission: Great

Perished T- Shirts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perished T- Shirts Perished T- Shirts Emptyzo jun 16, 2013 7:50 am

Wooh vet awesome! Kun je er niet een voor mij maken?!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://silvernightwalker.deviantart.com
Ghost

Ghost


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 22
Remission: Good

Perished T- Shirts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perished T- Shirts Perished T- Shirts Emptyma okt 14, 2013 3:32 am

ik zat eraan te denken om er misschien een te bestellen, maar het enige plaatje dat nu verkrijgbaar is vind ik nou niet echt aantrekkelijk met die 3 delen van het plaatje... als er van de huidige achtergrond nou eens een gemaakt wordt met heel cool perished erop gezet... dat zou ik awesome vinden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Perished T- Shirts Empty
BerichtOnderwerp: Re: Perished T- Shirts Perished T- Shirts Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Perished T- Shirts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Afbeeldingen Perished shirts
» Perished quotes
» Perished-wiki
» Perished op DeviantART
» Perished arthoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Forum archief-