Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Albino {Book In Production...}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Albino {Book In Production...} Empty
BerichtOnderwerp: Albino {Book In Production...} Albino {Book In Production...} Emptywo feb 13, 2013 4:08 am

/ Abino; De Geïnfecteerde Ziel \

Helleuw beste mensen die actief genoeg waren dit aan te klikken. Tijd om jullie te vervelen. Nee grapje, ik ga een poging tot vermaak doen. Hopelijk is het ook een beetje vermakelijk.
Ik schrijf een boek en al deze klaar is, zou ik het willen opsturen naar een uitgeverij, maar eerst even wat meningen horen van jullie.
Als het verhaal in het begin wat vaagjes is, kan dat kloppen. Wordt later ook dan allemaal stukje bij beetje duidelijk.
Misschien een beetje geschiedenis over mijn verhaal zelf. Eerst had ik een papieren versie, die was echt omin saai, vond ik later. Te lief... 3: Later een tweede, al wat betere, versie geschreven, maar deze werd te langdradig... En nu is dit de derde versie en daar ben ik zelf vrij tevreden mee.
Oki, praatje gehad, misschien leuk als ik nu eens wat neerzet. Ik zet de hoofdstukken in partjes neer, dat leest lekkerder. Merk ik zelf ook. Ik deel de hoofdstukken dus op in kleine stukjes voor hier.

Chapter One, Part One:

Hopelijk een beetje leuk? Onthou, dit is pas het begint, later vind ik het zelf ook pas interessanter worden.

Laat astublieft een reactie achter, dat spoort mij alleen maar meer aan om verder te schrijven en ik heb meteen een goed beeld van hoe anderen mijn verhaal dan zien.
En als het leuk is, dan zet ik natuurlijk ook de volgende stukken neer..

Nou, ik hoor het wel! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Neutral

Albino {Book In Production...} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Albino {Book In Production...} Albino {Book In Production...} Emptywo feb 13, 2013 5:00 am

Oeh! Het is echt leuk. Meteen zat ik erin, in je verhaal. Ik wil graag weten hoe het verder gaat!
Ik heb wel een tip, als je dat wilt, misschien kan je leiderswolf vervangen door alpha wolf, of gewoon alpha. Leiderswolf is zo lang vind ik....
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Albino {Book In Production...} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Albino {Book In Production...} Albino {Book In Production...} Emptywo feb 13, 2013 6:39 am

Hmmm, zou kunnen, maar echt noodzakelijk vind ik het niet om leiderswolf in alfawolf te veranderen...
Hoe dan ook, bedankt voor je mening en tip...
Binnenkort zet dan maar misschien nog wat neer... :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina

Nina


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 24
Remission: Neutral

Albino {Book In Production...} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Albino {Book In Production...} Albino {Book In Production...} Emptywo feb 13, 2013 8:04 am

idd leuk verhaal Razz het was idd wel wat vaagjes aan het begin maar dat maakt het spannend en je wordt nieuwsgierig

de tip van sunset is eigenlijk ook wat ik wou voorstellen. leiderwolf klinkt (ik wil je niet beledigen ofzo) een beetje kinderlijk. alsof je niet weet hoe dat echt genoemd wordt.

tenzij het wel een soort kinderboek is voor wat oudere kinderen Smile

ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Albino {Book In Production...} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Albino {Book In Production...} Albino {Book In Production...} Emptywo feb 13, 2013 8:54 am

Hmmm, tja, in dat opzicht was het me niet eens opgevallen... :S Dan verander ik het later misschien toch maar... Nee, daar had ik niet aan gedacht, toch bedankt dan maar! ^^
Verder leuk dat het aanslaat, ik zal er ook werk van maken als ik de foutjes eruit ga halen binnenkort.. Doe ik om de zoveel tijd. Wink
Maar goed, bedankt beide! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Albino {Book In Production...} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Albino {Book In Production...} Albino {Book In Production...} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Albino {Book In Production...}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Creativiteit-