Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Bregje de Aardbei :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Eagon

Eagon


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 5 Years
Remission: Neutral

Bregje de Aardbei :3 Empty
BerichtOnderwerp: Bregje de Aardbei :3 Bregje de Aardbei :3 Emptyma jul 14, 2014 1:31 am

Hallooo  Friggin rainbow shee 

Sommige van jullie kennen me misschien al. Ik ben Bregje, 13 jaar en RPG op Warrior Cats en Raposa (welke nu naar een ander forum verhuist). Een tijdje geleden heb ik ook bij Gone en even bij Wolfstory gespeeld.

Ik woon in een dorpje naast Eindhoven, heb een Hond en een kat en ik rijd Paard op Cahama. De school waar ik heen ga heet het Novalis College, daar ga ik, na de vakantie naar de 8e (2e) klas van de middelbare. Verder hou ik ook van Tekenen, Muziek (ik speel keyboard) en ben dol op mysterieuze dingen als elfjes, weerwolven, raven en al die dingen.

Oh, ik draag roze sokken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Bregje de Aardbei :3 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Bregje de Aardbei :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bregje de Aardbei :3 Bregje de Aardbei :3 Emptyma jul 14, 2014 10:31 am

Oh oh oh ik heb niet reageren want ik was vandaag op een feestje (ben er nog steeds xD)

Zo leuk om weer een nieuw lid op Perished te zien! Ik heb ook op Raposa gezeten, maar ben nooit actief geweest, helaas. Wolfstory was m'n 1e RPG, daar had ik echt zoveel personages, haha. Ben daar ooit gestopt toen het zo mega druk werd.

Ik hou er echt van dat je een raaf bent *3* Mooie avatar en naam ook! Ben echt benieuwd naar je RPG kunsten. In ieder geval veel plezier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Hircine

Bregje de Aardbei :3 2ngtqhw
Hircine


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Forever not your concern
Remission: Chosen

Bregje de Aardbei :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bregje de Aardbei :3 Bregje de Aardbei :3 Emptydo jul 17, 2014 3:45 am

Hallo Bregje,

Graag zou ik met je willen kennismaken aangezien ik ook op het Novalis College zit C:
Maar leuk dat je er bent, heb niet echt veel vragen.

xoxo Cat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Bregje de Aardbei :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bregje de Aardbei :3 Bregje de Aardbei :3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Bregje de Aardbei :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Voorstelronde :: Jezelf voorstellen-