Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Escape in Style

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Chobi

Chobi


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Escape in Style Empty
BerichtOnderwerp: Escape in Style Escape in Style Emptyza nov 30, 2013 9:40 am


Escape in Style Tumblr_mkdz0yxIkK1riv78vo2_400
Aangezien ik lui ben, heb ik mijn voorsteltopic regelrecht van Starshine Academy gekopieerd, aan de onderkant zal nog wel wat staan wat ik toevoeg 'cus I forgot that op SSA c:
Hallo hoopje moleculen,
Ja ik probeer weer eens grappig te doen missie gefaald het spijt me dies. Anywayzzzz, mijn naam is Romy. Ik ben een 15 jarig wezen die zo'n beetje haar hele leven in Haarlem heeft gewoond. Ja, ik ben vrouwelijk. Al vinden sommige mensen dat ik me af en toe een klein beetje mannelijk gedraag. God, wat haat ik voorsteltopics maken. Dan besef ik pas dat ik eigenlijk geen leven heb ;;
Op het moment woon ik in Haarlem, maar over zo'n 3 maanden ga ik naar een kliniek in Alkmaar waar ik dan door de weeks mijn tijd door breng, naar school ga en therapie krijg. In het weekend ben ik dan thuis bij mijn mama en stiefpapa. Ik blijf daar voor minstens een half jaar. De echte verblijftijd hangt af van hoe ver ik vooruit ga. Aangezien ik mijn hele levensverhaal niet gezellig in m'n voorsteltopic wil gooien, en iedereen zijn eigen problemen heeft en ik anderen niet met die van mij wil lastig vallen, laat ik even achter wegen waarom ik naar Alkmaar ga. Je mag het altijd vragen, ik bijt niet. Maar het is geen geschikte plek om het hierover in een voorsteltopic te hebben ;p.  Mijn gezin is samengesteld uit mij, mijn moeder en stiefvader. Ik ben hélemaal gek op ratten, ik heb er dan ook twee in mijn kamer staan, echte schatjes zijn dat. Verder heb ik nog een kat en hebben we twee aquaria met vissies. Ik ga naar het Coornhert Lyceum in Haarlem, waar ik op het moment in 3vwo zit. Echt naar school ga ik niet meer, ik ga enkel 2 keer in de week naar een speciaal lokaal om toetsen te maken. Verder doe ik mijn werk thuis. Het is al vrijwel zeker dat ik volgend jaar 3vwo ga over doen, aangezien ik in de 2e al zo'n beetje het halve schooljaar had gemist. -Het is een wonder dat ik overging- En qua uiterlijk hmm.. Ik heb kort bruin haar -inmiddels bijna tot op m'n schouders-, bruine ogen en een blanke huid. Mijn haartjes heb ik verder nog paars en rood gehad, maar aangezien ik mijn haar weer lang laat groeien wacht ik even met verven totdat het weer een beetje normale lengte heeft. Let's keep it healthy /o/ Voor zover het kan met de dagelijkse stijltang vanwege extreem krullend haar ghehe.
BUT let's go to the good shit: Anime, manga and the stuff.
Ik ben zo'n twee jaar geleden begonnen met het kijken van anime, op aanraden van een vriendin van me in de eerste klas. Ik dacht dat het niets voor me zou zijn, maar uiteindelijk is het toch echt een enorme hobby van me geworden. Officieel is mijn eerste echte anime Death Note, maar zoals veel mensen ben ik altijd een groot fan geweest van POKéMON. Hier kan je kijken welke anime ik heb gezien, aangezien ik te lui ben om ze allemaal hier neer te zetten: Klik. Sorry voor alle hoge ratings, maar ik rate de anime altijd meteen nadat ik de ending heb gezien. Op dat moment ben ik vaak heel enthousiast en rate ik al snel redelijk hoog. Manga lezen via internet doe ik niet echt, op yaoi na. -Het spijt me mensen, but yes yaoi mag er zijn-. Welke manga ik heb gelezen hou ik totaal niet bij, dus geen linkje naar mijn animeplanet manga dingetje cus die is totaal niet up to date. De reden dat ik geen manga online lees, is omdat ik heel snel afgeleid ben en altijd eindig met het doen van andere dingen. Ik hou daar in tegen van het lezen van manga, dus ben ik in de zomervakantie begonnen aan mijn manga collectie <3 Aangezien dat nog niet zo lang geleden is, heb ik nu in mijn kast maar aantal manga's staan. Dit zijn:

  • Pandora Hearts volumes 1-6 en 13-15
  • Blood-c Volume 1
  • School Rumble Volume 1
  • Chobits omnibus 1 (volumes 1-4)
  • Code Geass Knight 4

Ook ben ik recent begonnen met het spelen van otome games en visual novels. Op het moment ben ik bezig met DRAMAtical Murder, wat niet aan te raden is als je geen ervaring hebt met yaoi ghehe. Verder speel ik over het algemeen gewoon goedaardige lieve otome games en visual novels die géén 18+ zijn. Vaak. Dingen zoals Starry Sky ~ In spring, Steins gate, (P)lanets etc. Voor de rest game ik niet extreem veel, op Assassin's Creed, Final Fantasy, Pokémon, The Legend of Zelda, Amnesia en dat soort games na. Games kijken daar in tegen is een dagelijkse activiteit. Pewdiepie, Cry etc. /o/
Ik kloot wel eens met programma's als MMD, Utau, photoshop en dat soort dingen, gewoon omdat ik het leuk vind en er geïnteresseerd in ben. Ik ben van plan om later een opleiding game design te doen, al weet ik nog niet welke kant ik precies op wil uweh.
BUT dat was ik. Hij is iets te lang geworden after all I'M SO SORRY T^T Hopelijk heb ik geen mensen afgeschrikt of bang gemaakt.
En just because I can, ik ben verliefd op deze smiley sinds het begin der tijden Escape in Style 452097546
En voor mensen die misschien geïnteresseerd zijn, hier is mijn twitter: Klik en Tumblr: Klik

ADDITIONAL SHIT NEW ADDED BLA BLA BLA BLAA
Ik wilde gewoon nog even kwijt dat ik een enorme Visual Kei/jrock fan ben /o/ Mijn favoriete band is DIV, en mijn favoriete member is Chobi, wie ook mijn faceclaim is nomnom. Mijn doel in mijn leven is om op een dag met hem te trouwen jup. Ik lieft hem. NOMNOM. Verder zijn er nog veel meer bands die ik geweldig vind, te veel om op te noemen x3 I just wanted to mention that bye.

Groetjes, Romy
Terug naar boven Ga naar beneden

Escape in Style

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Voorstelronde :: Jezelf voorstellen-