IndexFAQHomepageKalenderGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende
AuteurBericht
Nevada

Nevada

Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 24
Remission: Neutral

Random kletstopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo okt 13, 2013 7:48 am

Fff gisteren de hele dag met Sabrina gederpt, vandaag de hele dag op de schietvereniging geweest en Pokémon X heeft de rest van m'n weekend opgegeten. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Agalloch

Agalloch

Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 7

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo okt 13, 2013 8:42 am

-Volgens experts en computermodellen staat de koudste winter in 100 jaar voor de deur.-
Well.. shit. Ik kan maar beter een voorraad gaan opslaan, voor het geval dat we een Day after tomorrow-scenario krijgen. XD

Geen idee, Night. Gart lijkt me al een tijdje afwezig, ik zou nog een weekje ofzo wachten om te kijken of ze nog iets zou terugschrijven. In de tussentijd heb ik wel al in je ander topic met Agalloch gepost. :3
Hircine

Random kletstopic - Pagina 11 2ngtqhw
Hircine

Character
Leeftijd: Forever not your concern
Remission: Chosen

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo okt 13, 2013 9:05 am

Mensen moeten posten in Mider's topic Mad
Nina

Nina

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo okt 13, 2013 9:59 am

Er moeten zoveel mensen overal posten XD
Týr

Týr

Character
Leeftijd: 25

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo okt 20, 2013 7:40 am

Ffuu- Het is eens tussentijds rapport op m'n school; Ik verdrink in m'n schoolwerk. *sobs*
Ik kan maar beter de schuld aan Loki geven:
Spoiler:

Dinsdag heb ik vrij en ga ik nog maar eens posten. C:

En oeh, nog exact één maand en ik ben jarig. Durr
http://flightrising.com/main.php?p=lair&tab=userpage&id=
Hircine

Hircine

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo okt 20, 2013 8:09 am

AWH YEAH. LOKI BBY <3
Juvé

Random kletstopic - Pagina 11 Awxiqo
Juvé

Character
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo okt 20, 2013 3:49 pm

Hoera voor gratis wi-fi in het hotel.
Ga het jammer genoeg niet vaak gebruiken.
Nou ja, misschien morgen aangezien Animal Kingdom vroeg sluit in verband met genoeg rust voor de lieve diertjes.

Hoe is het met iedereen hier?
Jareth

Jareth

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptydi okt 22, 2013 8:39 am

Wat is het hier doods geworden zeg dood 
Icarus

Random kletstopic - Pagina 11 2rdude1
Icarus

Character
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptywo okt 23, 2013 4:42 am

Tja, de laatste 3/4 dagen had ik een loge of was ik te logeren. Ben sowieso niet zo actief doordat ik heel erg aan het stressen ben door al die schoolopdrachten, aangezien ik dit jaar niet wil verkloten anders valt m'n hele wereld in duigen xD

@Mansel: Echt vet dat je in Amerika bent. Zo uber *3* T gaat goed hier. Druk, druk druk alleen /sterft

Random kletstopic - Pagina 11 Syxvs9
http://perished.actieforum.com
Hircine

Hircine

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptywo okt 23, 2013 4:46 am

*Gives deathstare to everybody who needs to post*
Icarus

Icarus

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptywo okt 23, 2013 12:29 pm

Sorrehsorrehsorreh Jinte. Ik moet posten met Des, ik weet. Vandaag was ik vroeg thuis maar m'n konijn bleek gister zo ziek te zijn dat je haar zo kon omduwen dus ik raakte in paniek en ging haar hele hok schoonmaken en alles goed maken en dan maar hopen dat het beter gaat *hijgt*

Morgen word druk, eerst werken, dan naar Artis om stageformulieren te laten ondertekenen, en daarna probeer ik een post te schrijven. Okai? ;-;

Hircine

Hircine

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptydo okt 24, 2013 6:18 am

Is it Okay my dear .3. Je bent heus niet de enige hoor.
Týr

Týr

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyvr okt 25, 2013 7:42 am

Random kletstopic - Pagina 11 29106595

Dit is alles wat ik ga zeggen. Normaal zullen jullie morgen of overmorgen zien wat ik bedoel.
Mehehehe >D
Nevada

Nevada

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyvr okt 25, 2013 10:35 pm

Týr schreef:
Random kletstopic - Pagina 11 29106595

Dit is alles wat ik ga zeggen. Normaal zullen jullie morgen of overmorgen zien wat ik bedoel.
Mehehehe >D
Oh you. Hhuehuehue.
Ik heb trouwens eindelijk gepost. Holy poep. Sorry voor de delay, ik was vergeten hoe erg stress je inspiratie weg zuigt. En ik moet nog steeds veel huiswerk afwerken. De andere posts komen later, moet eerst werken zo.
Esri

Esri

Character
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyvr okt 25, 2013 11:18 pm

Ahyeah, keihard uitgaan was ik wel even aan toe zeg c:

En nu off to work~
Juvé

Juvé

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyza okt 26, 2013 1:33 am

Meh,
vanmiddag om twee uur het vliegtuig in voor nog zo'n fijne 10 uur vliegen, als het niet langer is.
Daar krijg je toch zo'n houten kont van xD
Maar ja, ik post zondag pas weer want dan ben ik geland xD.
Icarus

Icarus

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyza okt 26, 2013 4:40 am

Pfft jeetje 10 uur vliegen. Kan geloven dat je daar een houten kont van krijgt, haha.
Gelukkig ben je zondag weer terug. Het is hier heel erg oncool in Hoorn zonder jou huehue.

Btw, elke keer als ik s'winters wakker word en ik doe m'n licht aan dan branden m'n ogen uit m'n kassen van dat licht, you know that feel? Wel, in de 1e afl van The walking dead als Rick het ziekenhuis verlaat doet ie die deur open en geeft hij diezelfde reactie als ik heb elke ochtend. Maar ik kan er gewoon geen GIF van vinden D= Ik zo zoeken, krijg ik alleen maar GIF's van Rick die z'n shirt uit trekt. That's okay I guess, maar niet wat ik zoek o3o Vond wel deze, I liek:
Spoiler:

/Kim is being random

Liz

Liz

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo okt 27, 2013 3:23 am

Sigh, mijn Photoshop doet sinds deze week erg vreemd.. hij wilt geen bestanden meer openen en zodra ie dat wel doet als ik m'n hele laptop opnieuw gestart heb, besluit ie hem na een tijdje ook niet meer mee te werken als ik onopgeslagen bestanden open heb staan. Kheb m'n schijven al opgeruimd, gedefragmenteerd en aan m'n drivers en shit ligt het niet. Iemand een idee? :/

Fucking nice als ik 2/3e van alle opdrachten daarin moet maken en ik al achter loop =D
Týr

Týr

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyvr nov 01, 2013 4:12 am

Icarus schreef:

Btw, elke keer als ik s'winters wakker word en ik doe m'n licht aan dan branden m'n ogen uit m'n kassen van dat licht, you know that feel? Wel, in de 1e afl van The walking dead als Rick het ziekenhuis verlaat doet ie die deur open en geeft hij diezelfde reactie als ik heb elke ochtend. Maar ik kan er gewoon geen GIF van vinden D= Ik zo zoeken, krijg ik alleen maar GIF's van Rick die z'n shirt uit trekt. That's okay I guess, maar niet wat ik zoek o3o Vond wel deze, I liek:
Spoiler:

/Kim is being random
Ikr! Ik dacht er ook al aan toen ik dat zag. D:
Al is m'n vocale reactie meer liek dit: https://www.youtube.com/watch?v=-NvU5ldInR4

En vandaag is het een jaar geleden sinds Mitch Lucker, de zanger van de Amerikaanse Deathcore band Suicide Silence is overleden op z'n motorbike. Al was zijn manier van zingen niet bepaald m'n favoriet, hij kon epische lyrics schrijven en hij was een van de beste vaders die ik ooit heb gezien, al stond hij vol met tattoo's.
Ik dacht laat ik het hier maar eventjes spammen sinds de media te druk bezig is met het geilen over Miley Cyrus' ''halloween''kostuum. o3o
Juvé

Juvé

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyvr nov 01, 2013 10:24 am

Volgend jaar ga ik verkleed als Miley Cyrus met Halloween.
Niemand zal nog een oog dicht doen muahwhahahaha Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil la! la! la! la! la! la! la! 
Icarus

Icarus

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyvr nov 01, 2013 12:36 pm

Juvé schreef:
Volgend jaar ga ik verkleed als Miley Cyrus met Halloween.
Niemand zal nog een oog dicht doen muahwhahahaha Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil la! la! la! la! la! la! la! 
Neeeeeee. Just noo. Ik vind trouwens dat we in Nederland ook echt halloween moeten voeren, vind het echt een superleuke feestdag. Ik wil me weer eens kunnen verkleden als iets cools, heb ik sinds de basisschool niet meer kunnen doen ;-;

En ik heb deze hele avond zonder internet gezeten. Om 6 uur sloeg een groep er uit (stoppen) en mn ouders waren er niet en ik wist niet hoe ik het moet fixen en.. ;-; /dies
Echt zonder internet kan je NIKS ;-; Ik zou met m'n broertje twd kijken maar dat kon niet, modem lag eruit dus geen tv, geen network shares (staan bijna alle films op), geen internet, alles gewoon. Trauma.

Juvé

Juvé

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyvr nov 01, 2013 10:41 pm

Lieverd dat is mij bij mijn moeder zo vaak overkomen.
Waarom ben je niet naar me toegegaan?
Hircine

Hircine

Character

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2013 12:18 am

Týr schreef:
Icarus schreef:

Spoiler:

/Kim is being random
Ikr! Ik dacht er ook al aan toen ik dat zag. D:

Al is m'n vocale reactie meer liek dit: https://www.youtube.com/watch?v=-NvU5ldInR4

En vandaag is het een jaar geleden sinds Mitch Lucker, de zanger van de Amerikaanse Deathcore band Suicide Silence is overleden op z'n motorbike. Al was zijn manier van zingen niet bepaald m'n favoriet, hij kon epische lyrics schrijven en hij was een van de beste vaders die ik ooit heb gezien, al stond hij vol met tattoo's.
Ik dacht laat ik het hier maar eventjes spammen sinds de media te druk bezig is met het geilen over Miley Cyrus' ''halloween''kostuum. o3o
Bij mij zou het meer iets zijn van:

And...Y do people feast Halloween WHEN YOU HAVE THE HARROWING <3
Destrius

Random kletstopic - Pagina 11 28tjjt2
Destrius

Character
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptyzo nov 03, 2013 8:00 am

My god ik hou van The Office hahah. xD
Voor elk soort situatie is er wel een fucking droog filmpje/gif xD

IK HEB ZON GELUK TROUWENS JESUS TAPDANCING CHRIST
>>Derpt op marktplaats for no reason
>>Ziet beeldschone wimpergekko voor een RIDICULOUS prijs
>>Man woont in Baarn, uberver, maarja door de weeks is trein gratis
>>Man moet toevallig vrijdag in Heerhugowaard zijn, wilt best een ommetje maken en om 11 uur in Hoorn zijn
>>Ik kijk op rooster, heb precies tussen 10:15 en 11:00 een tussenuur
>>Man kan ook langskomen in Alkmaar in mijn tussenuur
>>Beest ontvangen op school i.p.v. 2 uur heen, 2 uur terug reizen

Todai was a gud dai. Also a derpdai. Ik wil weer vakantie zodat ik meer kan derpen.
http://inciala.actieforum.com
Fitch

Fitch

Character
Leeftijd:

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Emptydi nov 05, 2013 8:56 am

Dat plaatje van Arboribus vind ik echt geniaal XD Het lijkt net alsof dat ene hert zo met zijn kont in de sneeuw is gaan schuren (Ik weet dat het zo wit hoort te zijn). Ze kijkt ook zo bad ass de camera in XD
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Random kletstopic Random kletstopic - Pagina 11 Empty

Random kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 11 van 20Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Randomness-