Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Mijn dierentuin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Nevada

Nevada


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 24
Remission: Neutral

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptydo jun 27, 2013 7:48 am

Zoals de meesten hier weten ben ik gek van dieren. En dan vooral wilde/exotische dieren. Door een stage bij een kinderboerderij ben ik er in gekomen, het begon met wandelende takjes, toen meerdere soorten wandelende takjes, toen kwamen er bidsprinkhanen bij, maar ik mocht pas een reptiel als ik uit huis was. Maja, toch voor elkaar gekregen. Ongeveer een jaar geleden kreeg ik mijn eerste reptieltjes, 2 dwerggekko's. Intussen is het iets uitgebreid, maar ik vind het nog wel meevallen xD

Eerst het dier dat ik al het langste heb, Wizzy het konijn:
Mijn dierentuin Fzbz20

Dit waren mijn eerste meer alternatieve/exotische huisdiertjes, 2 chinchilla's. Gekozen omdat we een knaagdier wilden die wat langer leefde dan een paar jaar (hadden altijd ratten). Ze zijn ubercute en ik kan met ze op m'n schouder rondlopen, ze zijn tam en bijten niet <33
Mijn dierentuin Oqw0t0

De nieuwste knaagdieren, 2 cavia's. Een konijn/cavia van school meenemen en vervolgens grootbrengen en uitbrengen op een kleindierenshow was een schoolopdracht waar je veel punten voor kreeg. Eindelijk de kans om een cavia te nemen :DTrouble kwam er (bruine poephoofd) dus als eerste. Ik liep stage bij een kinderboerderij en wou er een vriendin bij voor Trouble, het liefste een driekleur borstel. En wat werd er toen geboren? Juist. Die lelijke aap (Trust) zit er nu dus ook bij Very Happy
Mijn dierentuin 11vqolf

Mijn kleinste wimpergekko, van iemand gekocht toen ze nog maar  5/6 gram woog, super klein! Ze is al ontzettend gegroeid in mijn bezit en ondertussen is ze al zo'n 16/17 gram zwaar. Haar kleurtjes worden ook steeds mooier. Very Happy
Mijn dierentuin Otkxza

Daeva is mijn vrouwelijke wimpergekko. Haar kleur heet Créme (hoofdkleur), maar ze heeft ook de aftekeningen tiger (strepen over haar rug) en dalmatian (stippies Very Happy) Lekker alles door elkaar, wat ervoor zorgd dat ze een uniek uiterlijk heeft. Ik heb haar samen gekocht met Ineru en ik heb ze pas een half jaartje. Ze zijn geniaal, springen door de bak heen en doen mongolisch =D
Mijn dierentuin 2r2uo48

Ineru is het mannetje die ik samen met Daeva heb gekocht. Ineru is een zielepietje qua uiterlijk, bij zijn staartbasis zit een enorme knik (Waarschijnlijk door een calciumtekort bij vorige baasje), maar zijn grote glimlach maakt dat echt wel goed! xD
Mijn dierentuin 2saz5fn

14 mei heeft Daeva eitjes gelegd. Op dit moment heeft ze weer eitjes in haar buikje. :DIneru doet zijn werk goed xD Wimpergekko eieren hebben een uitkomsttijd van 60 dagen tot 130 dus ik kan niet weten wanneer ze uitkomen, ik hoop nog in juli als een laat verjaardagscadeau (a) maar dat zal wel niet lukken.
Mijn dierentuin 2s79eh2

Mijn derde soort gekko's waren deze gestreepte gekko's. Ze zijn supermooi, helaas wel heel schuw. Ik hoop dat ik ze vaker kan zien als ze wat groter zijn. Ze zijn heel derpy en rennen als een gek over het glas als je je hand in hun hok doet xD
Mijn dierentuin Kf36gz

Deze dwerggekko's waren mijn aller eerste reptielensoort. Omg ik mocht eerst helemaal geen reptielen, pas als ik op mezelf woonde. Hoe ik het toch voor elkaar gekregen heb? Idk. Maar goed, ze zijn zó schattig. Ze zijn maar 5 cm groot (volwassen) en ze rennen als een gek door de bak als je er voer in gooit. De mannetjes tsjilpen als een mus <3 Ohgod adorable.
Mijn dierentuin 2vdpo9e

Verder heb ik nog insectjes, ik heb alleen niet van elk soort een foto! Hier een foto van mijn Phyllocrania paradoxa. (Ghost mantis). Deze bidsprinkhanen vermommen zich als dode blaadjes :3
Mijn dierentuin 2vt76ec

In dit topic zal ik updates plaatsen als er iets gebeurd is in mijn dierentuintje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zashu

Zashu


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Shits and giggles
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyvr jun 28, 2013 9:13 am

Mag ik even zeggen dat ik de namen voor uw dieren, en dan voornamelijk de gekko's echt mooi vind? Dummy 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com
Destrius

Mijn dierentuin 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyvr jul 26, 2013 6:35 am

Nog bedankt Noah! Ik wou hier pas weer posten als ik een beetje mooie foto's had. Vandaag foto's gemaakt van de wimpergekko's en de volwassen bidsprinkhanen.

Voor de andere foto's kan je kijken op de Facebook pagina van DustyZOO
Als je de pagina like'd dan kan je mijn dierentuintje volgen. Waarschijnlijk volgende maand babygekko's, als je de pagina volgt dan zie je ze als eerste! <3 Ik wil graag de 100 likes halen, dan kan je aanbiedingen op een pagina plaatsen, en dat komt heel goed uit als ik zo babies te verkopen heb.

Anyway, hier is een voorproefje (dit is mn favoriete van vandaag. Liek omg *3*)
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Icarus

Mijn dierentuin 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo jul 31, 2013 10:28 am

Vandaag anders verlopen dan ik wou, en aangezien we in de stad waren konden we even langs het tuincentrum dat er in de buurt is (had auto nodig voor een zak grond van 40l, lukt me niet op de fiets xD). Daar eindelijk hydrokorrels gehaald, een pompje en kokosgrond, en bij de plaatselijke supermarkt nog heel goedkoop 2 supermooie planten kunnen scoren.

En dus éindelijk het nieuwste terrarium kunnen inrichten!

Mijn dierentuin 1098137_569536826421950_254296849_n

Klimtakken, plantjes, mosjes, schuilplekjes en een werkende waterval. Me happy la!
Kan jij 2 gekko's op de foto spotten? Dummy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Icarus

Mijn dierentuin 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo aug 21, 2013 5:49 am

Vanaf 1 december, als alles goed gaat, komt deze pipo erbij:
Hij is zo verschrikkelijk rood! Dummy 
Mijn dierentuin 2vvj43l
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo aug 21, 2013 10:49 am

OMG Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee  WAT EEN CUTIE!!!la! la! la!  hij is idd verschrikkelijk rood XD wat een poepie, die ogen zijn trouwens ook zzuper awesome rood Very Happy ben benieuwd Razz hoe staat t nou met je andere eggies? die zijn vast allang uit gekomen maar ik heb er nog niks van gesehen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Mijn dierentuin 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo aug 21, 2013 11:47 am

I know right! Van alle baby's die die mensen hebben is dit de aller-roodste. Hij kwam voorbij op Facebook en ik stopte bij die foto van ''Deze moet ik hebben ;-;'' Ik wou namelijk óóit nog OF een hele rode, OF een creamsickle (google maar xD) En deze.. verschrikkelijk rood. Die hele rode zijn meestal te duur namelijk, 100-200 euro. Deze was 50 O>O En ik kon hem ook nog reserveren zodat ik hem in Houten op kan halen in december. <3 Ik heb 10 euro vooruit betaald dus nu heb ik een half jaar om 40 euro opzij te leggen. Ik denk dat ik het kan. xD

Mijn eggies zijn nog niet uitgekomen. Als ze uitgekomen zijn, dan weet je het, geloof me. Dan spam ik facebook en whatsapp en dit topic vol met foto's xD 2 eieren zijn ziek groot aan het groeien though, bij een van die twee wilt de buitenkant openbarsten van de druk xD En als je hem doorschijnt zie je het staartje en alles <3 Dat beestje wat er in zit is al zo groot als hij moet zijn met uitkomen. De eieren wegen 4 gram ipv 2 O>O Ze zijn ook 2x zo groot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Icarus

Mijn dierentuin 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo aug 21, 2013 12:14 pm

Hier is een foto van één van de mega-eieren
Mijn dierentuin 14m5lld

Hier een snel in elkaar gegooide video van het doorschijnen vanmiddag:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyza aug 24, 2013 5:40 am

En dit is er vanmiddag uit het ei van bovenstaande post gekomen: Een superschattige kleine donkerrode babygekko. Dummy la! Dummyla!
Mijn dierentuin 533748_581436025232030_1911122365_n
Mijn dierentuin 1209292_581438171898482_1024213189_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Mijn dierentuin 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyzo aug 25, 2013 8:37 am

En zijn naam is Loki la!
Spoiler:

Met mama Dummy 
Mijn dierentuin 1240172_10201307024333864_449423890_n

En net een paar minuten op de wereld (althans, zijn hoofd xD):
Mijn dierentuin 1004691_10201308975462641_2095796847_n
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Cerridwen

Mijn dierentuin 2rdude1
Cerridwen


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptydi aug 27, 2013 3:29 am

xD Door die ogen lijken die mama en baby net twee serial killers xD
Wel echt vreselijk leuk en hele lieve babygekko´s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jareth

Jareth


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 25
Remission: Neutral

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptydi aug 27, 2013 8:46 am

Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee Friggin rainbow shee 
GEFELICITEERD! Very Happy

wat een mini's zijn het XD (duh)
Ik zie ze ook echt nu pas XD

tevreden met het resultaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Mijn dierentuin 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo sep 18, 2013 10:15 am

Oeppss vergeten hierop te reageren.
En Maaike: Ja ik was tevreden met het resultaat, aangezien ik er 2 kleuren uit had die ik nog niet had. xD Het voelt echt als Pokémon, gotta catch them all! Ik ben vooral blij met de kleur van Loki, had ik echt niet verwacht.

Het 2e paartje is ondertussen ook uit gekomen, eentje gisteren, eentje ontdekte ik 10 minuutjes geleden.
Baby nummer 3:
Mijn dierentuin 1209131_592129747495991_1938034953_n

Baby nummer 4:
Mijn dierentuin 1240102_592326070809692_270617430_n
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Juvé

Mijn dierentuin Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo sep 18, 2013 6:43 pm

Whhooooooo!!!!!!!!
Nog meer baby's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina

Nina


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 24
Remission: Neutral

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptydo sep 19, 2013 6:59 am

Twins! you happy granny Friggin rainbow shee 
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Mijn dierentuin 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyza sep 28, 2013 5:55 am

Die reacties hier vrolijken me altijd op, ghehe xD
December ga ik een soort inwisselen voor een andere soort. De dwerggekko's doe ik weg omdat ik nogal tegenslag heb gehad in het groepje (had er 5, toen 3 bijgekocht voor Sabrina, toen gingen er daarvan 2 dood, toch 3 weggegeven en toen was het ineens best uitgestorven in m'n bak xD), daarbij laten die kleine opdonders zich bijna nooit zien, spazzen ze als je ze wilt hanteren (ze rennen gewoon van je hand af, die dombo's) ect ect.

Maar in plaats daarvan komen deze in de plaats:
Mijn dierentuin 59995_636033343073903_1064903810_n

Dit is een oude foto, ze zien er nu al een stuk anders uit. Misschien krijg ik binnenkort een nieuwe foto toegestuurd. Wie raadt welke soort het is? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Juvé

Mijn dierentuin Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyza sep 28, 2013 6:00 am

Well, I'm clueless as always about this type of thing.
Maar op deze foto zien ze er wel heel erg mooi uit Kimmie.
Die strepen zijn heel vet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Destrius

Mijn dierentuin 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyza sep 28, 2013 6:19 am

Awhh haha xD
Ze gaan er heel anders uit zien, die strepen gaan weg.
Ik heb net een nieuwe foto via Facebook doorgestuurd gekregen, misschien weet je het nu? Very Happy
Mijn dierentuin 1231600_665502400126997_2127618152_n
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Juvé

Mijn dierentuin Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyza sep 28, 2013 6:25 am

Ik gok op iets met luipaard in de naam.
Ze blijven erg mooi btw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Mijn dierentuin 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyza sep 28, 2013 7:08 am

Ooooh, ding dong!
*start automatisch bandje van klappend publiek*
Dat is goed. Voeg er nog gekko aan toe en dan heb je ze. Luipaardgekko's Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Nevada

Nevada


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 24
Remission: Neutral

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptydo okt 10, 2013 7:36 am

Weer eens een foto van Loki en mama Very Happy Mama is not amused.
Mijn dierentuin 1383092_601927779849521_1667874025_n
Mijn dierentuin 1382964_10201607988457779_1342684882_n

En dit is een van de kleinsten: Lamarr. Maak veel foto's van hem want hij is ook zo rood-achtig. Vet mooi *3*
Mijn dierentuin 1378845_601927586516207_1090235617_n
Mijn dierentuin 1240513_601927889849510_405535080_n
Mijn dierentuin 1385952_601928013182831_164764349_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Mijn dierentuin 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyza okt 26, 2013 8:18 am

Na een tijdje twijfelen toch begonnen aan een eigen achterwand bouwen. Dacht dat ik niet handig/creatief genoeg zou zijn, dat het moeilijk zou zijn of dat het veel zou kosten. Geen van deze drie dingen werden werkelijkheid, het lukte zowaar, het is niet moeilijk (alleen tijdrovend) en m'n vader heeft de materialen voor mij gehaald bij de groothandel en alles om het te maken en spul te mengen had hij al. Handig, zo'n vader in de bouw xD

Hier stap 1, had de piepschuim bevestigd en een grotje + plateau gemaakt:
Mijn dierentuin 959465_orig

Stap 2: meer richeltjes en textuur in de achterkant:
Mijn dierentuin 6138454_orig

Stap 3: De eerste laag tegellijm erop.
Mijn dierentuin 2904538_orig

Vandaag heb ik de ergste spleten en gaten die er niet hoorden gedicht, morgen gaat de 2e laag tegellijm erop, dit keer met een kwast zodat ik meer textuur erin kan brengen, het lijkt nu nog niet op rots natuurlijk :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo dec 25, 2013 1:08 pm

Mijn dierentuin 1536647_640217832687182_1040853030_n

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Juvé

Mijn dierentuin Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptywo dec 25, 2013 11:16 pm

Wauw, die droge beesten ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anuri

Anuri


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Emptyma feb 17, 2014 11:28 am

Hoe is dit beest echt. Die kleuren. Dat design. Rode ogen. Wow. Unbelieve.
En in het echt is ze véél mooier. Door de flits verpoepen haar kleuren. Foto's doen haar geen eer aan (ze is nog veel donkerder, tegen zwart aan, hurr)

Mijn dierentuin 1511805_667307599978205_1285084439_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Mijn dierentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn dierentuin Mijn dierentuin Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn dierentuin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» eenzaam maar toch veel in mijn hoofd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Randomness-