Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Teddy here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Cialla

avatar


Teddy here Empty
BerichtOnderwerp: Teddy here Teddy here Emptyza apr 27, 2013 12:45 am

Ellow, Ik zal me maar eens voorstellen (lijkt me wel zo slim). Ik ben Tessa, alleen noem me please niet zo want ik heb een vreselijke haat aan mijn naam. Ik heb vele bijnamen die ik wel like zoals, Cookiemonster, Cookie, Tess', Teszel maar mijn favoriete is en blijft Teddy, die ik ooit eens van Zsa heb gehad.
Ik ben een meisje van 14 jaar, 13 mei 15. Die vooral vrienden heeft van 18, 19 en 20. Zelf drink ik niet kwa alchol maar zorg wel dat ik dat voor hun heb. Ik heb een heel klein tijdje gerookt zonder dat iemand het wist maar ben daar al een hele tijd weer vanaf.

alleen openen als je echt wil weten wat voor jaar ik had:

Ondanks dit ben en blijf ik altijd vrolijk. Ik kan lachen met me vriendinnen en heb geleerd geen fuck te geven om opmaaktrutjes. Ik trek snel mijn bek open als er iets tegen me gezegt word. Toch heb ik veel vrienden en ben ik hopeloos verlieft op mijn beste vriend, helaas heeft hij een vriendin :$
Ik hou van me vrienden en zou alles voor ze opgeven.

Mijn kledingstijl is nogal ingewikkeld. Ik hou van donkere kleding en skinny jeans. Ik word vaak emo of gothic genoemd maar dat boeit me niet, ik laat ze lekker praten. En misschien hebben ze wel gelijk dat mijn kleding smaak daar een beetje naar dreigt.

Ik word Teddy genoemt omdat ik graag mijn vrienden knuffel en natuurlijk omdat het een leuke vorm van Tessa is

Ik heb een kat, die poes heet(kijk me niet aan ik mocht er niet over oordelen), een hond die Zoe heet maar die we altijd Wifi noemen, ze is een amerikaanse stepherd.

Ook heb ik veel accounts op andere sites waardoor ik wel een paar keer herkent word.
accs op andere rpg sites:

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Cesile

Cesile


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 11 Months
Remission: Neutral

Teddy here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Teddy here Teddy here Emptyza apr 27, 2013 4:28 am

Je vergeet zestien, Twinnie~
Welkom Teszeltjeee <3

Well, ik zit hier dus ook (:

Well... Have fun here...

xNana~
Terug naar boven Ga naar beneden

Teddy here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Voorstelronde :: Jezelf voorstellen-