Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Welke film(s) heb je gezien?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Destrius

Welke film(s) heb je gezien? 28tjjt2
Destrius


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 42, technically.
Remission: Lost

Welke film(s) heb je gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Welke film(s) heb je gezien? Welke film(s) heb je gezien? Emptyza maa 30, 2013 4:14 am

Jaa wat de titel van het topic zegt. Welke film of welke films heb je de laatste tijd gezien? Hoe heb jij ze ervaren, waren ze leuk, of zelfs geweldig of vielen ze juist tegen? Is de film gewoon random leuk of was hij ook inspirerend? Vertel het allemaal hier.

Welke film(s) heb je gezien? 220px-Plaguedogsposter
Ikzelf heb gisteren The plague dogs gekeken. Het is een verhaal geschreven door dezelfde persoon die waterschapsheuvel (watership down) heeft geschreven en is weer een dierenverhaal.

Het gaat over 2 honden die ontsnappen uit een complex waar ze dierproeven op ze uitvoeren. Eenmaal buiten moeten ze leren te overleven en te ontsnappen aan de mensen die ze willen afschieten.

Film verloopt wat langzaam, en einde kwam minder zielig over als ik verwacht had, misschien dat ik het boek moet lezen voor de huilie huilie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Jareth

Jareth


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 25
Remission: Neutral

Welke film(s) heb je gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film(s) heb je gezien? Welke film(s) heb je gezien? Emptyma apr 01, 2013 4:09 am

Welke film(s) heb je gezien? The-Help_thebelljar.nl

De laatste film die ik gekeken heb was The help... hmm is al weer een paar weken geleden... tijd voor een volgende film X)


Het is een verfilming van, logisch natuurlijk, het boek The help X)

Het gaat over een blanke journaliste die samen met een zwarte huishoudhulp een boek schrijft over hoe de zwarten hulpen worden behandeld in het zuiden van amerika in de tijd dat Martin Luther King net voor een hoop opschudding ging zorgen X)

Het is een erg mooi verhaal en heel goed verfilmt en goed actrices! Ik vindt het zeker een aanrader! het is niet echt een happy end of een feel good movie maar echt heel mooi X)

Ik ben nu bezig met het boek en vindt ik tot nu toe ook erg leuk en mooi... Het gaat alleen wat trager..


(dit is zo droog ik zie in mijn oog hoeken hoe mijn cavia's om elkaar heen aan het draaien zijn X)
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Welke film(s) heb je gezien? 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Welke film(s) heb je gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film(s) heb je gezien? Welke film(s) heb je gezien? Emptyzo apr 14, 2013 11:24 am

Gisteren een anime film gevonden op het net. Gaat over een soort weerwolven. Klinkt misschien stom maar dat is het absoluut niet! Het is super mooi getekend en een schattig maar soms ook verdrietig verhaal. In ieder geval zou ik hem aan raden als je je een keer verveeld :3



Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Welke film(s) heb je gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film(s) heb je gezien? Welke film(s) heb je gezien? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke film(s) heb je gezien?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Welke muziek?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Mediahoekje-