Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Tja...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Mantreh

Mantreh


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: ~ 30 monates ~
Remission: Neutral

Tja...  Empty
BerichtOnderwerp: Tja... Tja...  Emptyzo maa 17, 2013 12:11 pm

Omdat alle awesome mensjes hier ook zijn en het verhaal echt super is, heb ik me dan toch maar aangemeld.. En ja, ik heb er toch zeker wel zo'n 8 uur over nagedacht. Razz

Dus.. Ik ben er niet van om me erg veel voor te stellen, weet ook niet echt super hoe dat moet, dus vraag me maar wat je wilt weten.

Mijn naampjes: Ro, Roos, Rosa, Ali, Arrrr (<< de piratenversie) , Roosje, ehmm.. aanvullingen mogen worden gegeven.

En het is laat dus ik laat het hier nu bij. :stare:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Tja...  2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Tja...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja... Tja...  Emptyzo maa 17, 2013 12:50 pm

Omg ohai Roos. Whaha, 8 uur over nagedacht? Wel ik ben blij dat je erop gesprongen bent.

Er.. even kijken wat er gevraagd kan worden
1.Heb je huisdieren, zo ja welke?
2.Wat doe je qua school/wat wil je later gaan doen?
3.Heb je hobby's?
4.Wat is je favoriete muziek?

En natuurlijk nog van harte welkom hier he Very Happy
~Kim
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Xerxes

Xerxes


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Tja...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja... Tja...  Emptyzo maa 17, 2013 12:58 pm

Rooo~ * glomps and giefs candy *
Terug naar boven Ga naar beneden
Mantreh

Mantreh


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: ~ 30 monates ~
Remission: Neutral

Tja...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja... Tja...  Emptyzo maa 17, 2013 6:13 pm

En of course veel te vroeg op dus ik antwoord maar meteen. Smile

Eventjes kijken;
Ja, ik heb huisdiertjes, alleen zitten die wel in het kikkerlandje. Een hond en een kat.. En twee paardjes, al weet ik niet of dat huisdieren genoemd mogen worden. Wel vriendjes van mij. C:

Ik zit nu zelf in België, eerste jaar voor de opleiding van diergeneeskunde, uiteraard zodat ik later zelf mijn diertjes kan behandelen en er niet voor naar de dierenarts hoef.. :stare:

Hobbies... Heb ik hobby's? Yep, schrijven en lezen staan hoog in het vaandel, maar toch ga ik het allerliefste iets met mijn schatten van een paarden doen. (Ehm.. correctie, schat van een paard en eigenwijze koppige dondersteen die bijt van een shetlander.)

Ha, en daar heb je de moeilijkste vraag en een vraag die ik niet kan beantwoorden. Ik hou van zo'n beetje alle soorten muziek, zolang de teksten ervan maar goed zijn, maar waar ik echt niet naar kan luisteren is het heavy metal en metal zonder een vrouwelijke partner erin. Dat is vaak geen muziek meer, maar dat is mijn mening.
Simpel gezegd, is de tekst goed dan vind ik het lied bijna ook altijd goed.

En yapjes, dankjewel Kim. C:

Aniquejeeeee C: C:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ghost

Ghost


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 22
Remission: Good

Tja...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja... Tja...  Emptyzo maa 17, 2013 7:35 pm

hoe bedoel je heavy metal en metal is geen muziek meer? dat zijn juist hartstikke goed geschreven nummers... Al geef ik toe dat sommige bands het zich wel makkelijk maakt... ik zelf luister metal maar dat is veel minder als dat de meeste mensen denken... "Avenged Sevenfold" is een metal band maar die maken niet echt herrie... en meeste mensen zijn verbaasd als ik het ze laat horen... (al hebben ze ook 1 album waar wel de hardere metal op staat) Ook "Iron Maiden" is zo'n band ( "fear of the dark" van hun zeker)

Ik zelf hou dan eigenlijk bijna alleen maar van metal, maar probeer die 2 bands eens misschien zal het je aardig verrassen Very Happy

In ieder geval Welkom op Perished
moge je verblijf je veel geluk brengen ( voor zover dat gaat in een post apocalyptische wereld)

Groetjes,
Ghost/Mortal.
of Maarten
Terug naar boven Ga naar beneden
Zashu

Zashu


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Shits and giggles
Remission: Wrong

Tja...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja... Tja...  Emptyzo maa 17, 2013 11:31 pm

Roosje als in Rosalie als in Romance als in buddy van Mitch I wonder? (A')
NAW I'M JUST PESKERING YOU *cheekiepinch*
Well, ik ben een stalker en kwam op een facebookpagina en daar stond het een en ander over dressuur en paarden op. So i guess this is the same lassie.
@Bovenstaande; ik denk dat ze het vooral over onverstaanbaar gegrunt met ruig geram op gitaren op de achtergrond heeft waar je nauwelijks teksten uit kunt opmaken & I'm quite a metalhead myself, maar dat vind ik ook niet zo spetterend dat ik er een traan bij wegpink i must say. No hard feels, ik kan de meeste metal wel waarderen hur.
Anyways - *smooch* WELKOM WELKOM.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com
Mantreh

Mantreh


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: ~ 30 monates ~
Remission: Neutral

Tja...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja... Tja...  Emptyma maa 18, 2013 4:45 am

@Maarten: Yapjes, wat onze geliefde Noah zegt klopt. En ik zit niet al te veel into metal dus veel bands ken ik ook niet hoor, maar laat ik erbij zeggen, ik ben ook haast nooit fan van een band alleen, ik ben fan van liedjes.. :stare: Yep, zolang ik het lied nog weet ben ik tevreden, over de band hoef ik niet veel te weten. Al zal ik zeker luisteren, nog aanraders qua welke liedjes?

... How did you do it?? I am so surpised you recognized me. Very Happy
Hihihi, je hebt me gevonden dan. Maar schat, ik word nu wel lichtelijk bang hoor.. stalker?? Je bent toch niet zo'n stalker die me foto's gaat sturen van mezelf he? Want dan weet ik wie het gedaan heeft.. Suspect
Niet dat ik je niet zal vergeven omdat je gewoon geniaal bent, maar toch..

Dank jullie wel Very Happy
Met awesome mensjes moet het hier wel supergezellig worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Tja...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tja... Tja...  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Tja...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Voorstelronde :: Jezelf voorstellen-