Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Stationary time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ghost

Ghost


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 22
Remission: Good

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptywo maa 20, 2013 2:59 am

Nadat de rest op de muur was sprong Break naar beneden en riep meteen " voorzichtig... en loopt een touw hierzo. " Ghost keek naar beneden en zag het lopen. Hij bleef ernaar kijken tot Hikari iets zei. 'Het is ook net een kat. De mijne deed dat ook de hele tijd' Hij keek haar aan en begon te lachen, waarna Hikari een domme grijns liet zien. Ghost moest nog harder lachen en toen hij eindelijk gekalmeerd was keek hij omlaag. Net daarna was een knal te horen en een gil van Hikari, die van de muur afdonderd. "Hikari?!" Schreeuwt Ghost verbaasd, omdat hij niks in de omgeving had gezien dat dit kon veroorzaken. Hij sprong vlak na Louisa omlaag van de muur af. Ghost knielt bij Hikari neer. "Wow kijk haar enkel" Zei hij bezorgt. Ghost zag dat Hikari's enkel flink bloedde en pakte een doek uit zijn rugzak. Hij scheurde een stuk af van het doek en maakte een tourniquet om haar bovenbeen. Vervolgens verbond hij haar enkel snel tegen het bloedverlies. "We moeten haar snel ergens binnen brengen... waar we niet zo verrast kunnen worden" Ghost tilde Hikari op op zijn schouders, zodat hij haar makkelijk en snel kon vervoeren. "Zeg maar waarheen, maar wel snel. ze heeft meer zorg nodig voor die enkel" Zei Ghost tegen de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptydo maa 21, 2013 9:07 am

Van de knal schrok Louisa ontzettend maar de schrik die de val van Hikari teweeg bracht, was erger. Snel ging ze naar beneden. Ook al had ze hulp nodig bij het erop komen van het muurtje, eraf komen was totaal geen probleem. Ze vond hoogtes dan ook niet echt eng maar eerder onprettig. Eenmaal beneden keek ze even hoe Ghost Hikari hielp en draaide zich toen om naar het muurtje: "Break! Hikari is gevallen! We moeten snel terug naar het station. Er is daar water en daar hebben we een dak boven ons hoofd!" riep ze naar Break. Deze woorden gaven ook meteen antwoord op de vraag van Ghost. Het leek haar het beste terug te gaan naar het station. Ze hadden niet echt een andere plek om naar toe te gaan. De volgende stad was veel te ver lopen en Hikari het muurtje overtillen leek haar ook niet zo´n goed idee. Nee, het station leek haar inderdaad de beste optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xerxes

Xerxes


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptyza maa 23, 2013 9:34 pm

Die knal, break wilde graag weten wat het was en waar het vandaan kwam. Hij bleef ook staren naar de richting waar het touw was geschoten... een striem zat om zijn hand van het touw, deze had hij niet terug getrokken voordat hij zelf ook was meegegaan. Hij deed een paar stappen en had zijn handen boven zijn ogen gedaan tegen de flauwe middag zon. veel leek er niet te zien, de mouwen van Break was ervoor geland. 'zo zie ik niets...' Rechte zijn arm naar boven zodat de mouw wat zakte, rustig bekeek hij wat het had kunnen zijn totdat hij uit zijn droom werd geholpen. "Break! Hikari is gevallen! We moeten snel terug naar het station. Er is daar water en daar hebben we een dak boven ons hoofd!" Hoorde hij Louisa zeggen. Even knikte hij, een teken dat hij het begrepen had. Hij had niet om of op gekeken van de comotie achter hem. Hij bleef even staan totdat hij de voetstappen van hun niet hoorden. Geluid stil leek hij naar de omgeving te luisteren, er klonken ook geen dieren. Dat, was nooit een goed teken.

Langzaam verzette hij een stap, gevolgd door een ander. Toen hij helemaal niets meer hoorde ging hij achter de rest aan. Behendig klom hij terug over het muurtje. Hij zag Hikari getild worden door Mortal in de verte. Hij liep in een rustig tempo naar ze toe, maar wel zo dat hij sneller was. "Mortal, als Hikari te zwaar word... Kan ik haar wel tillen." Sprak hij Mortal aan met een glimlach. Opmerkingen die niet goed waren, wel goed waren... dat kon hij wel, net zoals verkleden en toneel spelen. De mouw liet hij weer over zijn hand vallen, het leek erop dat Hikari in een slechte toestand was met haar enkel. "Ik kan het wel goed verbinden als ik de spullen heb... volgens mij had ik een verband doosje gezien in het vervallen krot." Hij keek ze allemaal even aan, een windvlaag kwam waardoor je zag dat hij zijn linker oog dicht had. Break lette er niet op en liep rustig met ze mee verder.

( sorry als het niet helemaal klopt... kom net mn nest uit )
Terug naar boven Ga naar beneden
Hikari

Hikari


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 21
Remission: Great

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptyzo maa 24, 2013 1:27 am

Hikari kreunde pijnlijk, terwijl ze werd gedragen door Ghost. Waarom kon het nou nooit eens gaan zoals zij wilde? Altijd moest er wel weer iets fout gaan. Altijd! Boos balt ze haar vuisten, zichzelf vervloekend dat het gebeurt was. Ze zucht diep en mompeld: 'het spijt me dat ik continue zo'n last ben. Ik schrok gewoon van de knal'. Ghost kijkt haar aan en knikt begrijpend. Zo liepen ze naar het station terug, waar Hikari op een stoel werd neergezet. Break en Ghost liepen snel naar een vervallen huisje om de EHBO doos te halen terwijl Louisa en zij daar bleven. Hikari's maag rammelt van de honger, en kort daarna die van Louisa ook. De twee kijken elkaar aan en moeten lachen. Al snel zijn de jongens terug, en begint Break met het verbinden van haar enkel. Eerst maakt hij alles schoon en ontsmet hij de wond, waarna hij de enkel met verband inwikkeld. Hij kijkt haar even aan en glimlacht, en Hikari zegt: 'bedankt. Je valt best wel mee weet je dat?'. Verontwaardigt trekt hij een wenkbrauw op, en Hikari schiet in de lach. 'Ik dat dat je een beetje heel erg gestoord was, maar dat valt wel mee'. Break kijkt haar even stomverbaasd aan, en begint dan keihard te lachen, waardoor iedereen moet lachen. Zie je wel? Ze vallen best mee! denkt Hikari...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://silvernightwalker.deviantart.com
Ghost

Ghost


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 22
Remission: Good

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptyma apr 01, 2013 1:12 am

Ghost had moeite met Hikari over de muur krijgen, maar dat was wel sneller dan omlopen. Eenmaal op de muur sprong hij op een afdakje, dat doorbrak. Zijn val werdt daardoor gebroken, maar toch kwam hij hard op de grond terecht. Hij negeerde het gevoel en tilde Hikari verder richting het trein station. Eenmaal daar aangekomen, zette hij Hikari op een stoel. 'Ik ga EHBO spullen zoeken... let op haar en laat het bloeden minderen...'

Ghost rende alweer weg en klom snel en behendig over de hoge muur heen. Even later kwam hij Bij een huisje aan, dat leek op een apotheek. Hij trapte het raam in en stapte naar binnen. 'EHBO...EHBO...' Ghost keek snel rond en zag dat de apotheek nog niet was geplunderd. Hij greep antibiotica, pijnstillers en koortsremmers mee. Hierna ramde hij de toonbank kapot omdat daar EHBO pakketten achter glas lagen. 'zo die sloten helpen hier niet tegen...' Hij greep 3 EHBO pakketten en gooide er 2 van in zijn tas en de 3e was een soort koffer. Hij greep snel nog wat Adrenaline en morfine mee en een paar injectiespuiten, die hij in een speciaal vakje in zijn tas deed. 'De rest zoek ik later wel...'

Ghost sprong weer uit het raam en rende naar het station terug waar hij Break de EHBO koffer aanreikte. 'Ik ga terug om naar meer spullen te zoeken...' Deze keer liep Ghost rustiger richting de apotheek.

Bij de apotheek aangekomen pakte hij nu de spullen weer uit en bekeek de 2 EHBO-pakketten en pakte hieruit alle spullen die hij daarna in de kleine vakjes van zijn tas stopte. 'zo... dat neemt heel wat minder ruimte in...' Hij keek nog wat rond en zag nog een pakket met medisch voedsel in een grote doos. 'BINGO!' Ghost liep eropaf en bekeek hoelang het houdbaar was. 'Yes jackpot!' Het voedsel was nog een jaar houdbaar. Hij proefde alle smaken en pakte er 3 van de 5 smaken uit die hij lekker vond. 'Dit hoeft de rest niet te weten, tenzij ze het nodig hebben... dit is mijn reserve voorraad.' Ghost stopte alle flesjes in een aantal geheime vakjes van zijn rugtas. 'Dit is genoeg voor twee maanden aan voedsel...' Ghost pakte een tas van achter de toonbank en vulde die met de rest van de flesjes. 'Zo dit deel ik met de groep...' Ghost keek nog snel rond, maar zag niks meer. Ghost liep nu rustig de apotheek uit en kon het niet laten om snel bij het ingestorte huis te kijken.

Ghost liep de straat in van het ingestorte huis en zag iemand op straat liggen. Ghost liep er voorzichtig op af en had zijn boog in zijn handen, die hij door de straat liet gaan voor een mogelijke hinderlaag. Bij de jongen aangekomen zag hij dat de jongen bewusteloos op de grond lag. Hij voelde snel of er een hartslag en ademhaling was, die hij gelukkig voelde. 'Damn... Hij mag ook mee naar het station voor hulp...' Hij doorzocht de jongen snel op wapens en pakte alle mogelijke wapens van de jongen af. 'zo nu kan hij me niet ineens aanvallen' Ghost tilde de jongen op en ook de stok die vlak bij hem lag, aangezien het er speciaal uitzag.

Terug aangekomen bij het station riep Ghost de rest. 'Jongens... een beetje hulp zou fijn zijn... ik heb een bewusteloos iemand hier... Hij legde de jongen op een sterk bureau, waar hij alle spullen vanaf gooide. 'Ik heb geen idee wat er met hem aan de hand is... hij is bewusteloos, maar heeft nog een hartslag en ademhaling...' Hij keek Break aan, omdat die verstand leek te hebben van zulke dingen. Ghost liep weg van de bewusteloze jongen en legde toen de spullen van de jongen ergens om een hoekje. 'En jongens... Ik heb reserve voedsel voor de komende tijd!' Ghost liet de inhoud van de plastic apotheek tas zien, waar de voedsel-flesjes/potjes in zaten.

( Ik heb besloten dat Ghost alleen is gaan zoeken naar EHBO-spullen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Louisa

Louisa


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptywo apr 03, 2013 8:36 am

Na wat moeilijkheden bij de muur kreeg Ghost Hikari toch over de muur. Dat vond Louisa wel een opluchting omdat als Ghost het niet kon, kon Break het misschien maar toch had ze qua kracht meer vertrouwen in Ghost. Dat was niet beledigend bedoeld tegenover Break maar het was gewoon een gevoel. En zelfs zou ze Hikari natuurlijk helemaal nooit over die muur krijgen. Ze was geen slap meisje maar ze kwam niet eens alleen over die muur, laat staan met een andere mens. Nee, dat zou nooit gelukt zijn.
Toen ze eenmaal op het treinstation waren, legde Ghost Hikari op een stoel. Hij ging er zelf vandoor maar dat vond Louisa niet erg. Eerder fijn. Zij, en dan voornamelijk Break, konden wel voor Hikari zorgen terwijl Ghost spullen ging zoeken. Ze hield niet zo van het opsplitsen maar in dit geval leek dat het beste. Ze konden Hikari natuurlijk niet alleen laten.
Na een tijdje, Louisa wist niet voor hoelang maar voor haar gevoel maar even, kwam Ghost terug met een EHBO-pakket. Dit was fijn om te krijgen aangezien de middelen die ze ervoor hadden, niet echt hielpen en het bloeden wel moest stoppen. Ze liet Break het meeste werk doen omdat hij er duidelijk beter in was dan zij maar ze lette wel goed op zodat als ze dat later ook moest doen, ze het wel goed zelf kon.
Nog later kwam Ghost weer terug. Ze zag hem al van ver komen omdat ze buiten tegen de muur aan zat. Ze zat te genieten van de zon en was blij dat ze dadelijk weer compleet zouden zijn. Toen zag ze dat Ghost nog iemand bij zich had. Haar ogen vormde zich tot spleetjes en ze keek nog eens. Wie was dat? Ze volgde Ghost terug naar binnen toen hij met de jongen aankwam. Blijkbaar was hij bewusteloos dus Louisa ging er meteen op uit om water uit de kraan te halen waar Hikari zich eerder op de dag mee had gewassen. Ze wist niet zeker of het nodig was maar water leek haar altijd handig. "Hier heb ik water." riep ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xerxes

Xerxes


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptywo apr 03, 2013 9:03 am

Nadat Break wat had kapot gemaakt had en het touw over zijn huid had gekregen liep hij snel achter de rest aan. Hij keek toe hoe Ghost haar meenam en haar op een stoel had neergezet. "Ik blijf wel bij haar..." 'Ik ga EHBO spullen zoeken... let op haar en laat het bloeden minderen...' En ghost was weg. Break pakte een band en legde deze in haar knie holte, trok het strak aan en zo dat het bloeden langzaam stopte. Ondertussen zocht hij wat naar iets van water zodat hij de wond alvast iets kon schoonmaken. met geluk vond hij een paar flessen water en gebruikte een daarvan om de wond schoon te maken. Het was nog niet lang of Ghost kwam terug. Break nam het koffertje aan en bekeek het zorgvuldig. Verbandjes, pleisters, disinfectie spray, jodium, brandpleisters, mitella, naald en een hechtdraad. Even grijnste hij, hij kon het gewoon niet laten. Hij pakte de naald en het hechtdraad uit de trommel. " er zit geen verdoving in." loopt dan naar Hikari af en doet de draad door het oog van de naald. Afwachtend op haar reactie.

Na haar reactie gezien te hebben, lachte hij het uit. Wilde je reactie zien. grinnikt en loopt dan terug naar het koffertje. neuriede een oud piano nummer en liep weer naar Hikari. Dit keer met disinfectie spray en een verbandje met gaas. als het pijn doet, vooral mij niet slaan hij lachte even kort. Na de wond extra goed schoon gemaakt te hebben spoot hij er disinfectie op. Pakte het gaasje deed er voor de zekerheid wat jodium op. Legde het gaasje op de wond en verbinde het. Al kijkend in de rol verbind hij Hikari's wond. Ze kon het nog bewegen als ze vanplan was te gaan lopen. Hij rechtte zijn rug en keek naar het resultaat. het zag er goed uit naar zijn idee. dus, hoe voelt het? lang wachte hij niet voor haar antwoord en liep naar ghost die binnenkwam. Hij had een bewusteloos iemand meegenomen. Break liep naar hem en bekeek hem. checkte zijn ademhaling, temperatuur, harstslag keek voor verwondingen. het lijkt erop dat hij bewusteloos is... niet meer... maar zijn ogen reageren niet op licht, denk dat hij blind is... vanwege de stok... Voor de zekerheid legde break een vochtig koud doekje neer op de jonge zijn voorhoofd. Ging vervolgens ergens zitten en schreef een helehoop dingen op.


Laatst aangepast door Xerxes op di mei 07, 2013 8:33 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptywo apr 03, 2013 10:31 am

Hij hoorde vaag wat stemmen en voelde iets kouds op zijn voorhoofd. De stemmen werden duidelijker, maar zijn neus zat vol stof. Hij begon flink te hoesten en opende zijn ogen. Natuurlijk was alles nog steeds zwart. Hij vloog overeind en wilde zeggen dat ze hem met rust moest laten maar een steek in zijn achterhoofd hield hem tegen. Het natte doekje op zijn voorhoofd gleed van hem af. “aaaah auw” hij legde zijn hand op zijn achterhoofd en ging weer plat liggen, wat niet echt leek te helpen. Hij werd misselijk van de pijn en kreeg een rare gevoel alsof alles draaide, ook al kon hij het niet zien draaien. Hij sloot zijn ogen. Ondanks de pijn dacht hij toch meteen aan Daylin. Ze was andere mensen niet gewend en hij was bang dat ze misschien niet bij hem terug zou komen. “aah ..shit.. weet iemand wat er gebeurt is? Heeft iemand een valk gezien?” toen hij begon te praten deed zijn wang vreemd genoeg ook zeer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghost

Ghost


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 22
Remission: Good

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptyzo apr 28, 2013 2:05 am

Ghost keek om toen de onbekende jongen ineens overeind vloog. “aaaah auw” schreeuwde de jongen 'Rustig... je bent hier veilig' Ghost liep kalm naar de jongen toe. “aah ..shit.. weet iemand wat er gebeurt is? Heeft iemand een valk gezien?” 'Een valk? Ongeveer zo groot als iemands hoofd? Want in dat geval, er zat een vogel naast je en die volgde me... Maar ik heb hem niet meer gezien.' Ghost liep naar de stok van de jongen en legde die naast hem neer 'Er ligt een stok naast je. Het leek speciaal dat ik je vond, dus ik heb het maar meegenomen.'

Ghost liep nu naar Hikari toe. 'En hoe gaat het met jou?' Ghost reikte haar een voedsel flesje aan 'Hier heb je wat voeding' Ghost keek naar Hikari's wond 'Break kan prima verbinden...'

Ghost liep naar buiten, waar de zon scheen, en klom op het dak. Op het schuine dak ging Ghost lekker liggen suffen in de zon. 'Zo... nu even wat rust'

( tis kort maar ik kan niet echt iets anders...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hikari

Hikari


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 21
Remission: Great

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptyza jun 15, 2013 7:19 am

Zuchtend wacht ze tot Break klaar is met verbinden. 'Dankjewel', antwoord ze zacht. Break loopt naar Ghost toe die met een bewusteloos iemand in zijn armen terug kwam. Plots schiet de jongen geschrokken overeind. Ghost liep kalm op hem af en praatte geruststellend. Daarna kwam hij naar haar toe. 'Break kan prima verbinden'. Ghost legt de jongen op de grond en reikt haar een flesje aan. Dankbaar neemt ze het aan. 
Ze denkt aan haar arrogante gedrag. Ze probeert mensen altijd op afstand te houden na wat er in haar verleden is gebeurt. Vooral jongens. Voorzichtig gaat ze staan. 
'Mijn enkel is helemaal stijf', lacht ze ongemakkelijk. Ze kijkt de jongens een voor een voorzichtig aan en kijkt dan snel weer naar de grond. Ze maakt het flesje open en drinkt er wat uit. Het is apart maar zeker niet vies! Toen ze het flesje leeg had keek ze nieuwschierig naar de jongen. Hij had een stok bij zich en had het over een vogel. Zijn huisdier? Haar blik gaat naar de stok naast hem. Waarom zou hij die hebben? Zou hij soms niet goed kunnen lopen? Misschien is hij wel in de oorlog gewond geraakt...Ze fronst haar wenkbrauwen en denkt goed na, terwijl ze hem peinzend aan kijkt. Dat een typische houding voor haar. Ze denkt altijd na over alles en nog wat, behalve als het om haarzelf gaat. Ze zucht en probeert op te staan, wat moeilijk gaat. 'Verdorie! Nou ben ik bijna hulpeloos'. Geïrriteerd zoekt ze steun bij de muur en kijkt Ghost aan. Hij heeft hem immers binnen gebracht. 'Wie is dat?'.... 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://silvernightwalker.deviantart.com
Ghost

Ghost


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 22
Remission: Good

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptydi jun 25, 2013 9:39 am

'Wie is dat?' vroeg Hikari. 'Ik heb geen idee' was het enige dat Ghost kon zeggen, aangezien hij hem ook niet kende. 'Ik kende hem ook niet, maar ik kon hem niet bewusteloos achterlaten.' Ghost lag tot nu toe rustig op het bed, maar liet zich nu behendig van het dak af glijden. Ghost keek rond en zag iedereen een beetje luieren. 'Pff iedereen zit maar een beetje rond te hangen...' Ghost keek Hikari aan en fronste even. 'Ik heb eigenlijk geen zin om me te laten hinderen door deze groep... Of ze gaan mee, of ze blijven achter... dat is de keus die ik ze geef...' Ghost liep direct naar de rest toe en legde ze de keuze voor. Direct daarna liep Ghost weer naar buiten, waar hij ging zitten om iedereen tijd te geven om na te denken.  overleven is de wet van de sterksten... Of je moet geliefd genoeg zijn bij de rest Dacht Ghost. 


Na een paar uur stond Ghost op en liep naar de rest toe. 'Ok hebben jullie besloten of jullie meegaan of hier blijven?? Ik ga in ieder geval niet langer wachten... Ik wil me niet laten ophouden door ieder persoon die ik tegenkom... Ik vind het fijn om af en toe mensen te zien, maar overleven is toch mijn prioriteit en dus reis ik het liefste om spullen te zoeken...' Ghost had ondertussen zijn spullen bij elkaar gepakt en had deze op zijn rug gedaan. 'Ik wacht nog een uurtje en dan vertrek ik samen met degene die mee willen...'




Vanwegen het gebrekkige posten in dit topic wil ik verder met de mensen die wel actief willen blijven in dit topic. Hiermee wil ik alle mensen die inactief blijken dan ook achterlaten en in het verhaal verder trekken. ( ik geef voldoende tijd om te posten, maar wees wel snel als je nog mee wilt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hikari

Hikari


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 21
Remission: Great

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptydi jun 25, 2013 10:17 am

Stomverbaasd kijkt Hikari naar Ghost. Vertrekken? Waarheen? Waar kwam dat vandaan? Hij keek haar aan toen hij zij: 'Ik heb eigenlijk geen zin om me te laten hinderen door deze groep... Of ze gaan mee, of ze blijven achter... dat is de keus die ik ze geef...'. Ze voelde zich aangesproken vanwege haar enkel. Maar ze wilde graag bij hem blijven. Op de een of andere manier voelde ze zich veilig bij Ghost en ook het meest op haar gemak, aangezien de rest...tja, ze vond ze niet echt...normaal. Vooral Break had zijn kronkels. Ze dacht diep na en besloot mee te gaan. Ghost kwam weer terug een deelde mee om over een uur te vertrekken. Hij liep gelijk weer naar buiten, met een rugzak op zijn rug. Mank liep ze achter hem aan, met de weinige spullen die ze had. 
'Ghost! Kan ik eh...mee?'. Ze vroeg het terwijl ze zich onbewust een beetje kleiner maakte. Misschien zat hij wel helemaal niet te wachten op een mank kind, die haast niet kon lopen. Ze zou hem alleen maar vertragen...
Ze wachtte, met een onzekere blik in haar ogen op zijn antwoord....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://silvernightwalker.deviantart.com
Ghost

Ghost


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 22
Remission: Good

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptydi jun 25, 2013 10:37 am

Hikari kwam wat moeilijk naar hem toe. Zenuwachtig vroeg ze hem of ze met hem mee kon komen. Ze was duidelijk zenuwachtig om het te vragen, maar Ghost snapte niet waardoor. 'Natuurlijk kan je mee. Heb je al je spullen al bij elkaar gepakt?' Vroeg Ghost rustig en keek naar haar weinige spullen. 'Want het lijkt nu nogal weinig.' Zei Ghost plagerig. 

'Heb je trouwens een idee welke kant je op wilt gaan zometeen?' Vroeg Ghost aan Hikari. 'Want zonder plan komen we nog steeds nergens... Ik dacht zelf langs het spoor die kant op.' Zei Ghost, terwijl hij met het spoor mee wees. 'Die kant op is een winkelcentrum, waar ik eigenlijk naar op weg was voor ik jullie tegenkwam.' Ghost keek Hikari weer aan. ' Ik wilde kijken of ik daar nog wat spullen kon vinden, of in het beste geval daar een tijdje een winkel barricaderen.' Ghost keek vragend naar Hikari, omdat hij nieuwsgierig was naar haar idee/plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden

Aiden


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 23
Remission: Doomed

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptydi jun 25, 2013 10:59 am

“Rustig je bent hier veilig.’ Had een mannenstem geantwoord nadat hij overeind was gekomen. “Een valk? Ongeveer zo groot als iemands hoofd? Want in dat geval, er zat een vogel naast je en die volgde me… maar ik heb hem niet meer gezien.’ Dat betekende dus dat Daylin nog ergens in de buurt op hem wachten. Hij bedacht dat ze misschien zou komen als hij vloot maar wachte daar nog even mee. Eerst wou hij weten met wie hij te maken had. “Er ligt een stok naast je. Het leek speciaal toen ik je vond, dus ik heb hem maar meegenomen.” Dankbaar knikte hij naar de onbekende. “Dankje. Die is inderdaad erg belangrijk voor mij.” De hoofdpijn van net was al een stuk gezakt. Hij stond rustig op met de hulp van zijn stok en bleef wachten tot iemand wat tegen hem zou zeggen. Hij hoorde ze tegen elkaar praten maar leken hem verder met rust te laten, wat Edan helemaal niet erg vond. Hij verstond elk woord wat ze zeiden, maar bemoeide zich er maar niet mee. Ze hoefde helemaal niet te weten wie hij was. En blijkbaar hadden ze hun eigen problemen. De jongen die hem had geholpen leek weg te willen gaan. Edan wou zelf ook weg maar het leek zo ondankbaar als hij weg ging zonder iets te geven. Wie weet hadden ze zijn leven wel gered. Het was dan niks voor hem, hij bleef toch nog even zitten en keek wel hoe de situatie zich zou vorderen. De man liet de andere een keus maken of ze met hem meegingen of hier bleven. “Waar ben ik eigenlijk?” dacht Edan. Hij wilde het aan de man vragen maar die was opeens weg. Dus hield hij zich stil.
 
Na een paar uur kwam de jongen eindelijk te voorschijn. Bij Destrius' gewei dat duurde lang. “Ok hebben jullie besloten of jullie meegaan of hier blijven?? Ik ga in ieder geval niet langer wachten… Ik wil me niet laten ophouden door iedere persoon die ik tegenkom… Ik vind het fijn om af en toe mensen te zien, maar overleven is toch mijn prioriteit en dus reis ik het liefste om spullen te zoeken…’
“Ik heb één vraag.. waar zijn we? Ik wil niet met je mee dus dat is al een minder. Ik heb als mijn dank voor jullie hulp twee vuur stenen? Je kaatst ze tegen elkaar en van de vonken kun je een vuur maken.. als je het niet wilt heb je pech want ik heb niets anders dat ik je geven kan.” Zei Edan op zijn gewoonlijke norse manier. Hij stak zijn handen in zijn tas en vond de stenen die hij daarna voor zich uit stak.
 
De rest begonnen met plannen te maken voor hun reis dus vond Edan het tijd om weer te gaan. Hij zette zijn vingers aan zijn lippen en floot hard. Hij lette niet op de reacties van de anderen en bleef wachten. Toen hij een bekende krijs hoorde in de lucht, stak hij zijn arm uit en voelde de vogel op zijn arm landen. Hij aaide haar zacht op haar borst. Toen draaide hij zich om en bedankte ze voor hun hulp en wenste een goede reis. Edan draaide zich om en volgde het spoor. De staf gleed heen en weer over de stenen van het perron en hij vond zijn weg terug naar het bos waar hij zijn reis hervatte. Helemaal alleen. Precies zoals hij dat wilde…
 

(officieel is Edan al dood daarom schrijf ik hem uit deze topic en klopt alles weer een beetje
Terug naar boven Ga naar beneden
Hikari

Hikari


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 21
Remission: Great

Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Emptyvr aug 02, 2013 3:36 am

Edan ging weg. In zijn eentje. De rest antwoordde niet en dus liep ze weer naar Ghost. 'Ik denk dat alleen wij tweeën verder gaan'. Waarom wist ze niet maar ze kreeg een onprettig gevoel om de rest achter te laten. Ze liep nog een keer terug en zei: 'vaarwel. Het ga jullie goed! Succes met overleven...'.
Ze liep terug en haalde even diep adem, waarnaar ze haar spullen oppakte en in haar tas stopte. Daarna keerde ze terug bij Ghost. 'Zullen we gaan? Hoe eerder, hoe beter...'

Kort stukje I know maar ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://silvernightwalker.deviantart.com
Gesponsorde inhoud




Stationary time - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stationary time Stationary time - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Stationary time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Wish we could turn back time, to the good old days

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: ... :: Trainstation Sero-